Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Van de (forum) Redactie Ouders Online

Van de (forum) Redactie Ouders Online

12-03-2009 om 11:26

Is er animo voor een Ouders Online kortingspas?

Beste Forumdeelnemers,

Stel dat Ouders Online met een online kortingspas komt die op veel producten online korting geeft met de volgende voordelen:

- meer korting dan de al oorspronkelijke korting die op een product zat omdat je met de pas van Ouders Online zwaait
- aan kunnen geven waar behoefte aan is, waar wil je nu heel graag korting op (denk bijvoorbeeld aan korting bij een pretpark, kleding, luiers, kookartikelen, parfum, verzorgingproducten maar ook restaurant bezoek, 'de moeder' fiets, speelgoed in sinterklaas-/kersttijd etc.)
- alle producten die je maar kunt verzinnen als potentieel kortingsobject kunnen neerleggen.
- snel kunnen zien wat je allemaal kunt krijgen en welke korting je bovenop de al bestaande korting krijgt.
- korting bij grote webwinkels (denk aan Wehkamp, V&D, Dixons etc) maar ook een plaatselijk restaurant dat graag gezinnen ziet komen.

Stel dat we dat gaan doen voor onze bezoekers, zouden jullie daar dan 30 euro per jaar voor over hebben? (als voorbeeld, als je met 6 personen 5 euro korting krijgt p.p bij bijvoorbeeld een pretpark heb je de pas er al uit).

Kom maar op met jullie reactie!

Annet Merckens

Ouders Online

[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

12-03-2009 om 14:07

Ik neem aan

dat jullie er dan ook iets aan overhouden. Dat zou voor mij het nummer een argument zijn om hem te kopen!

Mijk

Margriet*

Margriet*

12-03-2009 om 14:25

Nee!

Omdat het bij mij niet werkt. Ik koop graag met korting maar dan liever in de uitverkoop of als ik iets aangekondigd zie. Maar met een pas in portemonne werkt bij mij niet. Ik weet dan nooit wanneer ik waar korting heb. Ik houd dat niet bij.
Verder ga ik nooit naar pretparken en shop ik wel veel online maar nooit bij Wehkamp of Dixons. Korting bij de H&M lijkt mij wel weer wat, maar ook zij hebben vaak kortingsacties.
Een zoveelste kortingpas, ik zit er niet op te wachten.

Lynna

Lynna

12-03-2009 om 17:51

Net als mijk

Ik zou het doen als ik jullie daarmee zou helpen. Voor mezelf heb ik er niet zo'n behoefte aan, maar misschien ben ik er wel heel blij mee als ik hem een jaar heb gebruikt. Als de kortingen maar niet alleen op kleine kinderen zijn gericht.

Van de (Forum)redactie

Van de (Forum)redactie

13-03-2009 om 11:38

Reactie

Dank voor de reacties (zie vooral bij Algemeen). Een paar antwoorden:

1. Jullie gegevens hebben we nodig om de pas op te sturen en om met jullie af te rekenen.

2. Die gegevens worden niet met anderen gedeeld.

3. Op de pas staat niet jullie naam, alleen een lidnummer en de naam Ouders Online.

4. Als je bij Wehkamp koopt, waar dus extra korting mee gekregen kan worden, moet je daar ook een account maken, zoals bij alle webwinkels. Hoe zij met jullie gegevens omgaan, is dus aan hen.

5. Via ons kan er kan ook van alles gekocht worden (alles wat in een speelgoedwinkel gekocht wordt, dvd's, games enz.), maar de gegevens blijven dan in huis.

6. Er worden GEEN koopprofielen of andere narigheid opgesteld, daar hebben we helemaal geen behoefte aan.

7. We doen dit omdat we denken dat we ouders er een plezier mee kunnen doen. Gratis kan niet, omdat de 'achterkant', de administratie, het regelen van deals enz. gewoon geld kost. Dat moet betaald.

8. Je hebt zelf invloed op hoeveel plezier je van de kaart hebt. Als je hem niet gebruikt, is dat suf. Als je hem wel wil gebruiken, maar je kunt er geen korting mee krijgen, dan kun je via ons Forum een voorstel doen voor groepskorting. Dan maak je dus gebruik van de groep die wij toch al zijn en kun je als groep kortingen bedingen. Dat is de truuk.

9. Ik zou het zelf meteen doen, als je ziet wat ik nu al aan games, dvd's enzo via internet bestel. En denk aan ALLE pretparken, met een grotere korting dan wat je via krantenbonnen kunt krijgen, én: online bestellen, kaarten thuisgestuurd krijgen via ons, en dus NOOIT meer in de rij staan!

10. Nog meer kritische vragen, graag! Dan kunnen we straks een nog beter voorstel doen.

Justine Pardoen (Ouders Online)

Raar

Waar zijn alle berichten in dit draadje gebleven? Staat dit onderwerp misschien in meerdere rubrieken?

Myar

even het aantal dagen >>rechts bij uitklapmenu even op 4 zetten of zo, voilà!

PS. ik ben voor een kortingspas!

Voor

Ik ben ook voor, met 5 kinderen kun je niet genoeg korting hebben
Groeten Lieuwkje.

Geen voila ?! + vraag

Ik heb 'm standaard op 7 dagen staan en gisteren zelfs even op 30 dagen gezet maar niks voila. Ik mis een heleboel reacties en vind dat maf. (Ik gebruik IE 7).
Dus: is er nog een ander draadje? Of heeft de redactie een heleboel reacties (waarvan veel negatief) weggehaald?

Tirza G.

Tirza G.

14-03-2009 om 17:54

Nog een draadje

Er loopt er nog eentje, in Algemeen volgens mij.

Tirza

Bedankt

Tirza! Hehe, ik vond 't al zo raar. Draadje weer gevonden.

Bloem

Bloem

16-03-2009 om 12:41

Interesse

Ik zou zeker interesse hebben en het bedrag er ook voor over hebben als de pas voor veel dingen gebruikt kan worden en ook duidelijk is waarvoor je hem kunt gebruiken.

Bloem

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.