Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lidwientje Walg

Lidwientje Walg

18-09-2009 om 22:21

Internetprovider

Ik ga plotseling woensdag verhuizen, maar heb nog niets geregeld wat betreft internetaansluiting. Ik weet er ook niets van, ik liftte altijd mee met huisgenoten en ik weet helemaal niet wat handig is. Ik heb zelf een PC en dochter een laptop. Zonder internet verkommer ik, mijn hele sociale leven speelt zich af op internet en ook een deel van mijn werk. Ik heb geen telefonabonnement dus combi's zijn niet speciaal handig.
Wat voor provider hebben jullie en wie kan mij vertellen of hij daar tevreden over is of juist niet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

18-09-2009 om 22:34

De beste is natuurlijk

Zeelandnet. Of het ook de goedkoopste is, durf ik niet te zeggen. Wij hebben een speciaal abonnement

Tirza

Toke

Toke

19-09-2009 om 00:09

Draadloos?

Als je met een pc en een laptop werkt, is het denk ik handig om te kijken naar een draadloos netwerk, dus naar een provider die dat voor een aantrekkelijke prijs aanbiedt/installeert. Verder zeg je dat geen pakket wilt, maar je zou nog wel kunnen kijken naar een aanbieder die televisie en internet in een pakket aanbiedt. Als je ook tv wilt, is zo'n pakket misschien toch aantrekkelijker dan allebei apart.
Als je naar een heel andere plaats gaat dan waar je nu woont, is het handig om te informeren naar de mogelijkheden op je nieuwe adres. Dat wil nog wel eens verschillen.
Zelf zit ik al 11 jaar bij de bekende planeet, tevreden over de prijs die ik nu betaal en over de service in het algemeen (zelden storingen of andere ellende). Maar ik was bijzonder ontevreden over de service rond het verhuizen. Net een essentieel punt voor jou, denk ik.

Marie L

Marie L

19-09-2009 om 13:19

Ook xs4all

Al vanaf het begin zitten wij bij xs4all. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel goed en ze hebben een uitstekende helpdesk en service. Geen geknoei met veel te dure 0900-nummers maar gewoon iemand aan de telefoon die je helpt.

Nog een stem voor xs4all

ook hier; al jaren. En al jaren erg tevreden mee.
Prima helpdesk, geen uren in de wacht. Maar eerlijk gezegd alleen mee te maken gehad met onze verhuizing, want verder doet de verbinding het gewoon. Echt altijd!
En dat is mij, ons, het wat hogere abonnementsgeld (valt best mee overigens) meer dan waard.

En omdat ook wij veel met laptop werken hebben ook wij draadloos. Ideaal!

XS4all komt er bij Consumentenbond volgens mij ook altijd erg goed uit meen ik.

groet
Mare

tonny

tonny

19-09-2009 om 16:24

Het wordt saai

maar ook hier een tevreden klant van xs4all

tonny

Rafelkap

Rafelkap

19-09-2009 om 18:32

Kan je geen buil aan vallen. Hopelijk is het gauw geregeld en ben je gauw weer online. Succes met de verhuizing.

Nasha 1st

Nasha 1st

19-09-2009 om 22:43

En gewoon overstappen?

naar xs4all?

Heb nu telfort en toch nog regelmatig problemen met verbinding, zowel telefoon als internet.

Ook xs4all

Vrijwel altijd verbinding, als het uitgevallen is snel een bericht op de site waarom dat zo was. En toen het eens een halve dag weg was (is maar 1x gebeurd tot nu toe) kregen we een cadeautje...

ilsepilse

ilsepilse

23-09-2009 om 13:35

Me too xs4all

nooit geen ander meer!

Sterkte

met de verhuizing. Maar daar ben je inmiddels vast wel al beregoed in geworden?
(blijf je dicht bij de zee?)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.