Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rafelkap

Rafelkap

23-10-2009 om 15:09

Internetbestelling nooit aangekomen - wat te doen?

Ik heb via internet bijna 2 maanden geleden een bestelling gedaan (matrasje van 70 euro) dat nooit is aangekomen. Diverse keren gebeld en gemaild en elke keer hoor ik dat het echt binnen een paar dagen komt. Ik heb er nu geen hoop meer op.
Hoe kan ik nu het beste handelen? Ik heb gemaild dat ik binnen 14 dagen het geld weer op mijn rekening wil hebben. Of moet dit per aangetekende brief?? En heb ik nog kans het geld terug te krijgen? Heb ik wel rechten? Is er een site met info?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Termijn stellen

inderdaad een termijn stellen waarbinnen je het geld terug wilt en evt. dreigen met inschakelen van je rechtsbijstand (ook al heb je die misschien niet, dat weet je tegenpartij toch niet)

Als hierop geen respons komt, dan zou je een aangetekende brief kunnen doen, maar de tegenpartij is niet verplicht die te accepteren (kwamen wij een keer achter toen we een klacht hadden, dus dan ben je nog eens zoveel euro kwijt)

enneh, een rechtsbijstand verzekering is sowieso handig om te hebben, ik had een keer een conflict over een levering en retourzending en toen kreeg ik van de rechtsbijstand de schade vergoed (was maar iets van 20 euro, maar toch)

Heb je een naam en plaatsnaam?

Ik had laatst iets besteld via marktplaats, een jurk. Na 10 dagen wachten geen pakje. Toen maar eens gemaild maar geen antwoord. Ik heb toen de naam en woonplaats ingetikt bij telefoonboek.nl en zowaar.. ik vond een nummer.Hewb meteen gebeld.
Mw was er nog niet aan toegekomen maar ging het meteen opsturen.
Misschien lukt het jou ook om een nr. te vinden?

Damajo

Rafelkap

Rafelkap

24-10-2009 om 09:16

Damajo

Ja ik heb de man al een paar keer gebeld. En elke keer weer beloften. Zelfs een tracenummer gekregen, maar op de tnt site staat dat het pakket wel is voorgemeld (dat kan via de computer), maar niet gevonden is. Ik vertrouw die goede beloften na 2 mnd niet meer..
Volgende week maar nog een keer bellen (zucht)

Rafelkap

Rafelkap

24-10-2009 om 20:11

Een wonder

Het pakje is er! Misschien heeft dat mailtje toch geholpen, als het er voor zaterdag niet is..

Goed zo !

Tink

Tink

26-10-2009 om 11:55

Rafelkap

Laatst ook gehad met een behoorlijk prijzig pakket Lego, dat bleef dagenlang hangen op een of ander verdeelcentrum van TNT (ik had ook de track & trace code gekregen van de verzender) en niemand kon het vinden. Ik begon al te twijfelen of het ooit nog zou komen en was erg blij dat ik het verzekerd had laten verzenden.
En toen ineens begon het balletje te rollen en was het er binnen een dag!
Wel grappig trouwens, als het eenmaal onderweg is kun je zo'n pakje ook echt op de voet volgen, ik wist precies wanneer de chauffeur vertrok want ik keek zowat om de 10 minuten een keer op Track & Trace
Fijn dat je pakje toch nog gekomen is!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.