Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Emilie

Emilie

23-10-2009 om 10:04

Interieuradvies in den haag?

We zijn van plan om ons huis te 'verbouwen' en met de kinderkamers aan de slag te gaan. Ooki onze woonkamer moet anders worden ingericht. Al jaren stoort het mij vreselijk hoe we de kinderkamers hebben ingericht (het is (een rommeltje) maar ik weet gewoon niet hoe ik het leuk voor de kinderen te maken. Ik lig er zelfs wakker van welke kleur ik op de muren moet smeren. Echt waar!! Ik heb besloten om me dan maar te laten adviseren door een interieuradviseur, maar na enig gezoek op het internet zie ik door de bomen het bos niet meer. Wie heeft voor mij de tip: een interieuradviseur in Den Haag, die ook kleine opdrachtjes doet zoals adviseren kleur/inrichting van kinderkamers/woonkamer die ook nog eens betalbaar is. En ook ben ik benieuwd naar jullie ervaringen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

23-10-2009 om 10:10

Manda

Manda Rijn hier van het forum is interieurontwerper. Ik heb wel werk van haar gezien en ik vind het erg mooi. Ze woont niet in Den Haag maar misschien kan ze je toch helpen (als ze wil).
Margje

Emilie

als je mij even emailt dan geef ik mijn website even door, kan je kijken of het bij je aansluit. Ik geef adviezen voor particulieren in een werkmap, na een aantal gesprekken (afhankelijk van je vraag en omvang van de vragen), dan werk ik diverse mogelijkheden uit in plattegronden en schetsen, daar zit dan ook licht, kleur, meubels etc in. Ik geef geen kant en klare adviezen op uurbasis.

[email protected]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.