Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Miss M®

Miss M®

30-01-2010 om 15:20

Interieur-advies aan huis

Dit onderwerp zal vast weleens aan de orde zijn geweest, maar aangezien ik hier niet meer zo vaak te vinden ben, stel ik deze vraag maar nog eens: wie heeft wel eens een interieur-styliste aan huis gehad?
Wij gaan volgend jaar ons huis uitbouwen en denken dat we veel kunnen hebben aan iemand die een beetje verstand van zaken heeft als kleur, inrichting en verlichting.
Zelf weten we wel ongeveer wat we willen en wat we mooi vinden, maar een beetje hulp zal vast geen kwaad kunnen.
Wie heeft dat onlangs ook laten doen en is dat goed bevallen? En weten jullie misschien een echt goede? Omgeving Arnhem? Kosten?
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Miss M®

Miss M®

01-02-2010 om 11:56

Niemand die er ooit gebruik...

... van heeft gemaakt?
Wat jammer, had toch wel wat reacties verwacht?
Aangezien zo'n adviseur niet heel goedkoop is, zou ik toch wel wat ervaringen willen aanhoren. Maar goed, als er verder niemand is die ooit zo'n iemand in de arm heeft genomen... dán houdt het op!
Groet, Miss M.

Heb het gisteren gedaan

En ik was de adviseur; vriendendienstje.

Je moet je eigenlijk wel afvragen wat je wil; iemand ze bevestigt wat jij zegt of iemand die je een goed advies geeft wat heel anders kan zijn dan je eigen ideeen?
Kijk eens op internet in je omgeving; als adviseurs een website hebben kun je je alvast een beeld vormen.

Dorry

jippa

jippa

01-02-2010 om 17:23

Niet zelf, maar

een kennis van mij wel. Hij heeft een bedrijf aan huis laten komen. Ze kregen een heel plan voor niet veel geld, maar de uitvoering kostte een fortuin. Het plan zat zo in elkaar dat het vooral in zijn geheel erg mooi was. Dus hoewel ze het eerst deden voor de ideetjes hebben ze uiteindelijk alles gedaan.
Het resultaat is heel mooi, veel mooier dan wat de meeste mensen zelf verzinnen. maar als ik heel eerlijk ben mis ik het persoonlijke. Alles is inderdaad een geheel, maar zonder geschiedenis van hunzelf. Zelf zou ik het dus niet doen op deze manier. Nu zijn er vast vele soorten interieuradvies hoor. Dit is maar een voorbeeld.

helen

helen

01-02-2010 om 20:52

Ja goede ervaring

Wij hebben het gedaan. Het kostte 750 euro en was best wat waard. We hadden na een grote verbouwing geen puf meer om ons te verdiepen in kleuren, vloeren, lampen etc. En met werk en kinderen ook niet echt de ruimte om eindeloos woonwinkels af te sjouwen op zoek naar die ene lamp of dat ene dressoir etc.
Het werkte als een katalysator. Ze kwam twee keer langs en eigenlijk al pratend en rondsjouwend met meubels kwamen we zelf ook weer op ideeen. We hebben haar kleuradvies (wat gedurfder dan we zelf zouden hebben gekozen) en haar vloeradvies overgenomen. Wat betreft de meubels, die hebben we aangepast aan ons budget. Ikeabank in plaats van bank die zij adviseerde bijvoorbeeld. Het kleed waar ze mee kwam was ver boven ons budget. Dus we hebben er uitgepikt wat ons wat leek. Ben al met al blij dat we het gedaan hebben. Het hielp om ons om een to do list op te stellen en vlot af te werken. Ze was van Rachmaninoff in Utrecht maar doet ook styling buiten die stad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.