Huis, Tuin en Keuken
Saila
03-02-2021 om 18:28
Inpakpapier
Om even een luchtige vraag in de groep te gooien: waar en hoe bewaren jullie je inpakpapier? Die rollen staan, hangen en liggen bij mij altijd in de weg. Ben benieuwd naar jullie oplossing!
IngridT
03-02-2021 om 18:50
Op de boekenkast in de studeerkamer. Onzichtbaar maar altijd ‘ voor de grijp’
Wilgenkatje-
03-02-2021 om 18:55
In de la onder de boekenkast. Daar liggen diverse rollen inpakpapier en folie. Het is een grenen boekenkast met onderaan een lade over de hele breedte. Geen prettige la voor spullen die je vaak gebruikt maar uitstekend voor inpakpapier.
Sinterklaaspapier staat rechtop achterin de kledingkast op zolder. In een hoekje.
MMcGonagall
03-02-2021 om 19:16
Ik heb een inbouwkast waarin drie verhuisdozen staan met o.a. oude administratie. Daarnaast staan talloze rollen inpak- en kaftpapier. Op de een of andere manier denk ik altijd dat ik niets meer heb, dus koop ik weer drie rollen Sintpapier e.d. Ik heb inpakpapier ook in alle soorten, van neutraal tot roze unicorns en Cars.
aardbei
03-02-2021 om 20:36
Ik koop tegenwoordig de kleinere rollen, heb er een paar van zeeman en hema en een rolletje erg leuk kaftpapier, dat past heel mooi liggend op een plankje in de kledingkast! Helaas is bloemenfolie dan weer breder die staat dan in een hoekje achter de winterjassen.
Temet
03-02-2021 om 21:28
Rechtopstaand in een klein emmertje (of eigenlijk een prullenbakje) ergens in een hoekje
groeten,
Temet
Leen13
03-02-2021 om 22:39
Op de bovenste plank in de buffetkast met glazen deuren zodat je ziet wat je nodig hebt. Ook strikken/raffia. Stickertjes voor namen. Ook de bak met restanten van digitale media, snoertjes en stekkertjes ligt zichtbaar in die kast.
Plakband, punaises, veiligheidsspelden. Oude munten. Allerlei diversen.
Nowee
04-02-2021 om 07:26
Ik heb een paar van die Ikea-dingen hangen (https://www.ikea.com/nl/nl/p/variera-alleshouder-wit-80010222/). Daar zitten rollen inpakpapier in, maar ook kaftpapier en plakplastic.
wil40
05-02-2021 om 15:12
Stuk stevig karton opgerold en daar staat mijn inpakpapier in, keurig rechtop. Ik zet de rolletjes vast met een paperclip. Staat in mijn meterkast. Ik had vroeger ook allerlei soorten, maar nu alleen de meest bruikbare bewaard.
Saila
07-02-2021 om 18:09
Dat is bij ons nu ook het geval, met als grote nadeel dat ze flink uitsteken en daardoor in de weg staan. Een brede la klinkt ideaal, maar om nu voor het inpakpapier een nieuwe kast aan te schaffen gaat me een beetje ver! Ik ga maar weer eens een rondje door het huis doen en kijken of we ergens een la hebben die voldoet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.