Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

05-11-2009 om 19:23

In je up met sinterklaas

Voor het eerst ben ik alleen op sinterklaasavond. De kinderen zijn dat weekend bij hun vader, wij vieren sinterklaas al de week ervoor bij mijn broer.

Ik heb altijd erg gehecht aan de 5e voor het vieren van de sint. En nu ben ik dus helemaal alleen, weet ook niemand waar ik op die avond naar toe zou kunnen. Iedereen die me dierbaar is, viert het die avond.

Iemand tips om wat leuks te doen? Ik heb al zitten denken aan een weekendje weg, maar weet niet of ik dat wel leuk vind alleen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

05-11-2009 om 20:27

Bioscoop

meestal heeft de bioscoop op die dag een speciale actie.
Vorig jaar spraken wij met een clubje alleenstaande ouders (zonder kind op dat moment) af om dan naar de bios te gaan. Ik kende ze nog niet, maar het was toch een gezellige avond.

Dit jaar vier ik het samen met mijn ex en zijn nieuwe gezin en zijn familie.

Kerstmarkt

Boek een hotel en ga richting Kerstmarkt in Duitsland.
Erg gezellig en sfeervol.

1 ding: Sinterklaas ben je in 1 klap vergeten.

Maar of je dat wilt?

Persoonlijk zie ik het voor me: iets lekkers halen voor mezelf, lekker op de bank, goeie film (op tv of gehuurd) en dan later nog even lekker een boek in bed (of de volgende ochtend als je lekker kunt uitslapen).

De bios, die al eerder genoemd is, ik geloof ik nog goedkoper op 5 december ook. Wat let je?

Lekker doen waar je zin in hebt.

Kerstmarkt

Boek een hotel en ga richting Kerstmarkt in Duitsland.
Erg gezellig en sfeervol.

1 ding: Sinterklaas ben je in 1 klap vergeten.

Maar of je dat wilt?

Persoonlijk zie ik het voor me: iets lekkers halen voor mezelf, lekker op de bank, goeie film (op tv of gehuurd) en dan later nog even lekker een boek in bed (of de volgende ochtend als je lekker kunt uitslapen).

De bios, die al eerder genoemd is, ik geloof ik nog goedkoper op 5 december ook. Wat let je?

Lekker doen waar je zin in hebt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.