Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Merel

Merel

20-04-2018 om 23:45

Ik zoek schoenen die ik op een plaatje heb gezien

Wie kan er goed googlen? Ik kwam net een leuk plaatje tegen, van een vrouw in een jurkje. De foto gaat om het jurkje, maar ik vind de schoenen ontzettend leuk. Heb al een half uur lopen zoeken op internet, maar ik kan niets vinden wat er nou echt op lijkt. Op de site zelf staat niets over deze schoenen, wel over andere schoenen. Wie kan erg goed googelen en wil me helpen met zoeken: ik heb een plaatje van de schoenen ( eigenlijk zijn het sandalen ) http://www.pinkblushmaternity.com/images/product/maternity/large/18451_2_.jpg

Jackie

Jackie

21-04-2018 om 08:11

idee

Kan je niet een mailtje sturen naar de site/oprichter?

Wel van deze verkoper.

Ik zie op hun site veel schoenen in dezelfde style, ook in de opruiming. Leuke schoenen overigens.
Maar exact deze komen er idd niet voorbij.
Contact zoeken met de verkoper lijjt me een goed idee.

Daar bestaat een eenvoudig trukje voor

en ik heb ze al snel gevonden. Maar dat geef ik nu eens niet.
Ik heb altijd al, wat ik wist en kon, gratis weggegeven en het wordt tijd om daar eens mee te stoppen, geconfronteerd als ik, ook hier, wordt met enerzijds cynici en anderzijds (verwijderd door forumbeheer).

Blauwe Bes

Blauwe Bes

22-04-2018 om 23:02

Gemeld

Bij forumbeheer.

So?

Gefeliciteerd! U hebt het gemeld.

Merel

Merel

23-04-2018 om 10:03

Wat heb ik gemist?

Yvan, heb je ze echt gevonden? Waar dan, of zit je gewoon te stangen? Ik heb de site al een mail gestuurd, maar deze reageert (nog) niet. Verder zag ik op andere schoenen van die website het merkje "city classified" in de zool staan, daar ben ik nu verder op gaan zoeken, maar nog niet de juiste tegengekomen.

Jammer Yvan,

Je neemt wel de moeite om het draadje te lezen en een website op te zoeken waarmee Merel geholpen is, maar wilt die info niet met haar delen. Dat is jammer en ook wel een beetje vreemd.
Niet iedereen is zo handig met het vinden en koppelen van stukjes foto’s in Google. Ik ook niet.

Ik zag op de Amerikaanse site van Amazon wel veel gladiatorsandaaltjes. Leuke modellen, maar ik vraag mij wel af of ze lekker zitten en terug sturen wordt een beetje duur. Hopelijk is de info van Yvan van een Nederlandse site.

Dus Yvan, stuur het gewoon alsnog, dan maak je iemand blij.

Wil40.

Ik dacht ook alle manieren gehad te hebben om Merel te helpen. Éen model is bijna hetzelfde maar heeft meer bredere bandjes ipv al die dunne soepele. Ik begrijp dat Merel nou net deze zo leuk vindt.

Yvan heeft ze wel gevonden, hartstikke leuk!

Yvan....moet Merel smeken?

Please.....

Dat had er moeten staan

Nevada

Nevada

23-04-2018 om 14:52

Volgens mij

Asos.com Fiona

40er

40er

23-04-2018 om 15:47

Volgens mij

Heeft nevada ze gevonden! Deze lijken er wel precies op.

Nee,

Die van nevada heeft een open hiel, itt tot de schoenen waar Merel naar zoekt.
En die van Merel heeft meer bandjes aan de voorkant ter hoogte van de enkel.

Yvan doe een ander een pleziertje, aub.

Merel

Merel

23-04-2018 om 16:33

idd deze zijn het niet

Wel heel erg bedankt voor het zoeken,maar deze zijn het inderdaad niet. De hiel is open, wat Flanagan al schrijft en je moet het bandje bij deze knopen om je enkel, de schoen die ik bedoel, daar hoef je niets te knopen en zitten die bandjes gewoon vast aan het hielstuk. En de kleur vind ik van degene die ik zoek ook mooier.
Ik hoop dat Yvan wil vertellen waar hij ze heeft gezien, en wil uitleggen -hoe- hij dat heeft gevonden, dan kunnen we er allemaal van leren. Ik heb al gezocht op afbeeldingen,maar ook dan vind ik ze niet, wel genoeg andere sandalen met riempjes, maar niet die ik bedoel.

Merel

Merel

23-04-2018 om 16:45

Betere foto's

Hierbij nog drie linkjes waarop je ze goed kunt zien, er zijn meerdere foto's van de jurk, waarbij het model is gedraaid, en je dus de schoenen goed kunt zien:

http://www.pinkblushmaternity.com/p-31415-burgundy-striped-fitted-short-sleeve-petite-maternity-dress.aspx?DepartmentID=1&mobile=0 (plaatje 2 aanklikken)

http://www.pinkblushmaternity.com/p-31413-ivory-striped-fitted-short-sleeve-petite-maternity-dress.aspx?DepartmentID=1&mobile=0# (ook vanaf de tweede foto)

http://www.pinkblushmaternity.com/p-18518-ivory-navy-striped-fitted-short-sleeve-maternity-dress.aspx?DepartmentID=1 (ook vanaf de tweede foto)

Gevonden

Ze zijn van het merk Qupid, kijk maar op hun site.

ARCHER-166 CAMEL STRAPPY ANKLE BAND SANDALS

Hoe gevonden...

Ik deel dat wel
Ik keek op de site naar de accessoires, daar zocht ik schoenen die er op lijken,keek welk merk t was en Google dat merk. Toen had ik m meteen.

Merel

Merel

23-04-2018 om 21:25

Wauw Lilian!

Wat goed! Dat zijn ze. Ik had inderdaad zelf ook al op de andere merken gekeken, maar dit merk was me nog niet opgevallen. Goed hoor! Ik heb even gekeken op hun website maar ik vrees dat mijn schoenmaat er niet bij staat. Maar ik ga nog even verder zoeken ik heb weer wat meer aanknopingspunten voor nu! Thanks !!!

Graag gedaan

Hou wel van een puzzeltje 🙂 succes!

Merel

Merel

24-04-2018 om 09:51

toch nog een reaktie van de verkoper

Ik kreeg vanochtend toch nog een reactie van de verkoper binnen:

Thank you for contacting PinkBlush! At this time we do not have an exact date as to when a certain item will be restocked. They are restocked based on demand and availability with our vendor. I do apologize for the inconvenience. If you would like I can sign you up to be notified by email once the item you’re wanting to purchase is back in stock. Please let me know what size you're interested in and if there is anything else we can do to best accommodate you. Have a great day!

Maar ja, ze vertellen het merk hier niet, dus ik zou weinig aan dit antwoord hebben gehad.
Verder zag ik ze bij amazon,com en was ze al aan het bestellen tot ik een melding kreeg dat ze niet naar nederland versturen, jammer!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.