Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Naantje

Naantje

13-07-2011 om 22:39

Ik zoek 'opduikdingen'

Mijn dochter mag dit weekend afzwemmen voor diploma B. Nu lijkt het mij leuk haar een cadeautje te geven, en ik weet al precies wat: opduikdingen. Maar zo heet het natuurlijk niet. Het gaat om staafjes in felle kleuren die naar de bodem van het zwembad zinken en die je dan vervolgens op kan duiken.
Maar ja, zolang ik de naam niet weet, is het moeilijk zoeken. Weet iemand hier misschien wel hoe die opduikdingen heten. (En dan vraag ik ook maar meteen: waar koop je zoiets?)
Alvast veel dank.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

13-07-2011 om 22:45

Meestal

bij de speelgoedwinkel maar ook wel bij de wibra of zeeman soms.

Hema

daar heb ik weleens een netje gekocht met diamanten en muntstukken die je kunt opduiken. Volgens mij hebben ze daar ook staafjes in verschillende kleuren met punten erop.

Succes bij het afzwemmen alvast.

groetjes van Purk

Henriette123

Henriette123

13-07-2011 om 23:07

Top 1 toys

gezien bij de top 1 toys

Tijgeroog

Tijgeroog

13-07-2011 om 23:34

Bart smit en ah

Ik heb vorige week een extra setje gekocht bij de Albert Heijn, 5 voor een euro. Ik zag ze deze week ook bij de Bart Smit, 4 voor 4 euro. Ik weet uit ervaring dat die van de AH sneller zinken, wij vinden dat leuker.
Duistokjes, opduikstokjes. Of duikringen, die hebben we ook. Of hoepels waar je doorheen kunt zwemmen.

Puck

Puck

14-07-2011 om 09:08

Duikstaven

En vind je opduikdingen te blond klinken dan vraag je naar duikstaafjes Zeker in de zomermaanden zijn ze overal te koop, dat moet zeker gaan lukken.

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

14-07-2011 om 09:23

Bij...

bij action heb je ze volgens mij ook...

Naantje

Naantje

14-07-2011 om 12:24

Dank jullie wel

Ha! Wat goed! Dank voor jullie reacties. Vanavond duik ik (hoe toepasselijk) even snel een speelgoedwinkel in.

Ik zag ze vandaag ook bij AH in een caroussel met zomerspeelgoed.

amk

amk

15-07-2011 om 20:59

Let op

dat je de dopjes er goed opdoet bij die staven want je moet ze zelf vullen.

De diamanten van de Hema zijn hier megapopulair, maar het leukste is nog gewoon centen op duiken vanaf 2,5 meter. Hoe kleiner hoe beter.

Annet

Annet

15-07-2011 om 21:00

Koop niet die van de hema

Vorig jaar heb ik de diamanten en andere opduikdingen gekocht. Ze zijn niet erg praktisch. De diamanten zijn erg klein. De andere dingen moeten eerst vollopen met water, voordat de gebruikt kunnen worden.
Wij hebben meer plezier van een zware opduikring en staafjes die gevuld kunnen worden met water of zand. Die zoeken goed naar de bodem.

amk

amk

16-07-2011 om 11:52

Klein?

die diamanten zijn 2x3 cm dat is toch niet klein?
Hier worden die uit 3,5 meter diep water opgedoken. Meestal zonder duikbril.
Die duikstaafjes zinken ook langzaam,
Ik vind die dingen van de hema juist een aanrader omdat ze zo lekker herkenbaar zijn tussen het duikstaven geweld.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.