Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

eva

eva

12-05-2010 om 21:35

Ik zoek een zwart pak voor zoon

Ik ben op zoek naar een zwart pak (colbert, broek) voor mijn zoon van 11 (maat 158). Wie weet in rotterdam, den haag, delft e.o. een geschikte winkel waar ze betaalbare gala- en feestkleding verkopen? Online kan ik het niet vinden (of te lange levertijd) en in de standaardwinkels zoals Bijenkorf H&M, Zara, C&A, V&D is geen jongenscolbertje in het zwart te vinden.

Bedankt en groeten van Eva

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

12-05-2010 om 22:00

Bruidsmodezaak?

Rond de kerst kan je nog wel eens een zwart pak scoren in de gangbare modewinkels, maar daar heb je nu niets aan. Ik heb ooit voor mijn oudste ( toen maatje 116 ofzo ) een modern krijtstreeppak ( compleet met jacquet ) bij de WE gekocht, maar dat was ook rond kerst.
Ik zou zeggen dat je het bij een bruidsmodezaak kunt proberen.
Succes ermee.
M.

Op naar een volkswijk

Bruidsmodezaak is een idee, maar hier in Amsterdam zijn er in buurten waar veel allochtonen wonen ook winkels met sjieke kinderkleding. Bij Turkse en Marokkaanse bruiloften en partijen lopen ook jochies van 4 nog wel eens in pak (driedelig!). Mijn zeer Hollandse collega uit Edam heeft bij zo'n winkel ooit een communiepak voor haar zoon gescoord.

Ik weet een perfecte winkel te zitten in Amsterdam Oost maar ja, daar heb je dus niks aan. Maar in Rotterdam zijn dergelijke winkels er vast ook wel.

Succes

Temet

eva

eva

13-05-2010 om 01:23

Polyester

Ik ben al bij een winkel bij mij in de buurt (ik woon in een zgn. volkswijk) geweest, een pakistaanse zaak, en daar hing een zwart jongenspak, alleen het was wel 100% polyester. Dat lijktt me nogal broeierig. Ik ga ook nog even naar een bruidsmodezaak. Bedankt alvast voor de tips.

groet, Eva

Biene M.

Biene M.

13-05-2010 om 09:23

Benetton?

Ik zag laatst bij Benetton pakken in kleine maatjes hangen, kan me alleen niet herinneren welke kleur ze waren.

angel3

angel3

13-05-2010 om 15:12

heb je al bij WE gekeken?

Elisa Gemani

Elisa Gemani

13-05-2010 om 15:27

Jongenspak

Ik heb laatst voor een speciale gelegenheid een compleet jongenspak (colbert, broek, giletje) in maatje 134 voor zoonlief gekocht op Markplaats voor 30 Euro. Was van katoen/polyester. Niet de meest geweldige kwaliteit uiteraard maar voor die paar keer dat hij hem aanheeft voldoet het.

joos

joos

13-05-2010 om 17:48

Website

op de site www.suitsyouwell.nl staan wel zwarte jongenskostuums voor weinig geld. Ik heb voor mijn dochters daar bruidsjurkjes gekocht en schoenen en ben erg tevreden over de prijs-kwaliteitsverhouding. Meet je zoon wel goed op en kijk naar de maten. Mijn dochter van 8 (niet groot voor haar leeftijd) heeft een jurkje voor de leeftijd van 10 en een jasje voor leeftijd 12, dus daar moet je wel heel goed op letten. Er staat een tabel bij, die wel goed klopt. Als je je daar aan houdt, dan is het geen probleem. De schoenen pasten ook perfect.

ilsepilse

ilsepilse

15-05-2010 om 20:38

Zwarte markt

op de zwarte markt in beverwijk kon je ze vroeger vinden, ik ben er allang niet meer geweest maar t'is het proberen waard !

an mien

an mien

16-05-2010 om 10:34

Webwinkel

http://www.suitsyouwell.com/

hier heb ik verleden jaar voor mijn zoon van 12 een zwart pak gekocht was binnen 2 dagen in huis en niet duur. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

An mien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.