Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Siena

Siena

09-08-2009 om 19:42

Ik zoek een picknickmand met inhoud

een persoon of een bedrijfje die een picknickmand voor mij kan samenstellen voor 5 personen. Wij gaan namelijk een feestelijk en sportief uitje houden als gezin, maar dat valt eind van de middag en begin van de avond zodat het eten erbij inschiet.
Mijn idee was daarom om een leuke mand mee te nemen met hapjes enzo die dan tussendoor als avondeten kan dienen. Vanwege het algemene feestelijke karakter van die dag wil ik niet zelf broodjes smeren maar echt iets in stijl van een traiteur of cateraar. Mag iets kosten ook.
Als ik zoek dan vind ik wel hier en daar wat maar veel te sjiek of veel te veel, vanaf 20 personen enzo dus echt voor de grotere feesten.
Heeft iemand een tip voor mij en misschien zelfs eigen ervaring, Utrecht of oost-zuid-west van Utrecht?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

09-08-2009 om 19:50

Misschien een ontbijtservice bellen?

Hoi,

Mijn ouders hebben een keer een ontbijtje van ons gekregen wat in een leuke picknickmand (mochten ze niet houden hoor) werd binnen gebracht. Misschien is zo iets een ideetje? Als je een ontbijtservice belt een het eens voorlegt? Ik denk juist aan een ontbijtservice omdat deze mensen altijd voor iedere keer maar 2 personen levert, dus wellicht willen ze een keer een uitzondering maken en voor jullie iets regelen voor eind van de middag?

Maxime

yadira1980

yadira1980

10-08-2009 om 09:16

Informeren bij hotels in de buurt?

weet dat er hier in zeeland zowieso meerdere hotels zijn waarbij je dit kan regelen. gewoon bellen denk ik dan maar

Tanja

Tanja

10-08-2009 om 11:10

Is dit wat?

http://www.parkcafebuiten.nl/index.php?pid=6
of

http://www.internationalekeuken.nl/parser.asp?xml=nl_groep.xml&xsl=website_paginas.xsl&lang=nl&groepid=picknick
(laatste is een bestelling van 30 personen, minder personen is tegen meerprijs)

Succes!

Tutti

Probeer het eens bij Tutti a Tavola, in de Burg. Reigerstraat, Utrecht. Ze doen aan catering, volgens mij ook wel voor kleinere groepen. En (heeeeel belangrijk): erg lekker eten. Toen we nog in de buurt woonden haalden we vaak wat lekkere dingen - nu wonen we een beetje te ver weg daarvoor.

Caroro

Siena

Siena

11-08-2009 om 08:28

Dank jullie wel

voor de tips. Met tutti a tavola kom ik vast wel waar ik wezen wil, ziet er leuk uit voor een redelijke prijs.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.