Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nieuwe broek

Nieuwe broek

02-02-2009 om 17:12

Ik zoek een nieuwe spijkerbroek..

Vanmiddag bij C&A geweest, en bij de afd Yessica en diane was ook niets, terwijk ik daar altijd wel kon slagen. Ze zijn nu of te lang, als ze wel passen om de benen en buik, en te nauw als ze qua lengte passen. Nu ben ik op zoek naar een andere winkel (mag ook online zijn) waar ik wel leuke spijkerbroeken kan kopen. Wie weet raad, ik heb ongeveer mt 40/42.

Groet, Nieuwe broek.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

02-02-2009 om 19:06

Mee eens

Ik koop sowieso het liefst broeken van Esprit, als ik eens een ander merk koop zit het na verloop van tijd toch weer niet lekker, Esprit heeft 'mijn' model en ze blijven lang mooi.

Janna

Janna

02-02-2009 om 19:11

Cecil

Google maar eens op cecilstore. Hele fijne broeken voor wat meer been, heup, buik en bil.

Manus

Manus

02-02-2009 om 21:56

Freeman t. porter

Ben zelf erg gecharmeerd van Freeman T. Porter. Verder is ooit in een soortgelijk draadje het merk Geisha aangeraden. Ook prima broeken - vriendelijke prijs ook.

Manus

Wilma

Wilma

03-02-2009 om 12:26

Esprit en waarachtig, geisha

Ik heb ook veel Espritbroeken, zitten prima. En nu, waarachtig, een geisha, zoals Manus ook schreef. Die zit ook heerlijk. Ook niet van die té lage broeken en ook enigszins wijder om de bovenbenen, super dus !

Groetjes, Wilma

Rieke

Rieke

03-02-2009 om 14:42

Ja geisha

Dat is ook helemaal mijn merk; vriendelijk voor vrouwenvormen, niet zo'n belachelijk lage taille èn betaalbaar. Heeft ook leuke spijkerrokjes.

En cambio!

vind ik helemaal super. wel wat duurder dan geisha die ik ook overigens ook heerlijk vind zitten.

suzanne

suzanne

05-02-2009 om 10:47

Waar te koop

Ik wordt helemaal enthousiast van jullie berichten over Geisha. Ik kan alleen via internet niet echt vinden waar ik die kan kopen?

Groet,
Suzanne

geishafan

geishafan

05-02-2009 om 16:25

Te koop

Bij ons bij de kleinere boetiekjes, dus niet de grote ketens. Vaak hebben ze een aantal merken die ze verkopen. Waar woon je in de buurt ? Ik zit in Drenthe en koop ook wel in de buurt van Zwolle, daar weet ik 2 zaken waar ze geisha verkopen. 'Hans en Anneke' in meppel en 'het modetheater'in hattem.

Hattem

ik ga binnenkort maar eens een keertje passen in Hattem. Ben benieuwd. Heb wel vaker eens mensen hier lyrisch zien schrijven over Geisha. Nu wil ik ook eens een spijkerbroek van dat merk passen. En een rokje zou ook leuk zijn.

Bedankt voor de adresjes,

groetjes van Purk

Mamvantwee

Mamvantwee

06-02-2009 om 09:07

En bedankt...

nou ja, grappig bedoelde titel hoor! Naar aanleiding van dit draadje heb ik een bestelling bij Esprit gedaan, hopelijk wordt vandaag een nieuwe spijkerbroek thuisbezorgd. En hopelijk past-ie ook!

suzanne

suzanne

11-02-2009 om 21:52

Amsterdam

Ben inmiddels geslaagd bij Esprit, maar blijf geinteresseerd voor de toekomst. Ik woon in Amsterdam. Wie weet of hier ook een winkel is waar ze Geisha verkopen?

Makkelijk...

gewoon even mailen met ze:

http://www.geisha-jeans.nl

groetjes,
Jons

hout anne

hout anne

17-02-2009 om 13:20

Jeans centre

hebben heel veel merken spijkerbroeken (mijn favoriet blijft levi's , fantastische pasvorm!) in alle maten en lengtes. Ook bij de Bijenkorf hebben ze veel merken, helaas wel vnl. de duurdere!
Oh, het merk Cars is trouwens ook prima, lijkt op Levi's, alleen dan wat goedkoper!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.