Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nieky

Nieky

29-10-2009 om 19:12

Ik zoek een artikel uit een folder...maar welke winkel

Afgelopen weekend zat ik lekker een stapel folders door te bladeren (ja, vind ik leuk) toen ik iets heel leuks zag.
Een setje met sleutelhanger, arm "band" en stickers met smileys. Allemaal reflecterend en in de kleuren felroze en felgroen. Ideaal om op de fiets te plakken, hangen. Kosten plusminus 1 euro.
Opgetogen ga ik naar Blokker....duh...wisten van niets. Ondanks dat ik er van overtuigd was dat het in de Blokker folder stond, stond het daar niet in. Mijn oud-papier is inmiddels opgehaald en google is even niet mijn vriend.

Weet iemand wat ik bedoel??? Weet je ook welke winkel :0))
Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Weet niet, maar wel een tip

ik kijk dan altijd op www.voordeelmuis.nl,
en daar kan je het artikel wat je zoekt, intypen...maar jouw gezochte artikel heb ik helaas niet gevonden...
succes!

PDD-ertje

PDD-ertje

29-10-2009 om 20:16

Action

Ik weet niet of het in de folder staat, maar ik heb die dingen zien liggen bij de action. Iig die smileys die reflecterend zijn. Het was een setje en je had ze in verschillende kleuren, geel, oranje en groen volgens mij......

sw23

sw23

29-10-2009 om 20:36

Inderdaad action

gisteren heeft dochter het toevallig uitgedeeld bij haar tractatie op school: de een een sleutelhanger, de ander een band en de derde een stickervel met smiley's en wat lekkers erbij. Voor 0,79 bij de Action.

Nasha 1st

Nasha 1st

29-10-2009 om 20:44

Folders kijken

http://www.reclamefolder.nl/

misschien vind je hem dan weer!

Bibi72

Bibi72

29-10-2009 om 21:01

Dirk/digros/bas

Ik heb ze gekocht! Ze stonden in de folder voor 99 cent idd. Leuk sintkadootjes.

Nieky

Nieky

29-10-2009 om 22:36

Jaaaaaaaaaaaa

Bibi72 je hebt het gevonden. Het is BAS!

Dames bedankt voor het meezoeken....

Nieky

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.