Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

04-01-2010 om 13:48

Ik wil gewoon een telefoon :-(

stapelgek wordt ik ervan, mobiele telecombedrijven. Wat is er nou moeilijk aan, ik wil gewoon een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon. Ik bel al jaren via abonnement van mijn man, dat loopt nu af dus ik dacht pak een abonnement op mijn eigen naam met een nieuwe telefoon, wordt ik geweigerd, waarom zetten ze er niet bij. dat kun je dan weer via een apart formulier aanvragen inclusief kopie identiteitsbewijs en dan hoor je binnen 7 werkdagen waarom je geweigerd bent. wat een onzin. Wij betalen al jaren iedere maand trouw veel geld aan die mensen. Abonnement van man omzetten naar mijn naam kost veel geld wat ik zonde vind. Ik denk dat ik maar eens ga kijken naar een andere provider

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kpn?

zat je toevallig bij kpn?
wij konden ook geen nieuw abbo +mobiel afsluiten bij kpn ,we hadden te weinig gebeld afgelopen jaren.(?!!!!)
Wij zijn overgestapt op vodafone,zonder problemen.

Puck2

Puck2

04-01-2010 om 17:07

Koop zelf een losse telefoon en speur op internet naar een leuk sim-only abonnement.

100%mama

100%mama

05-01-2010 om 12:32

Yep

Hier een sim-only en via MP een zeer leuke en goedkope telefoon op de kop weten te tikken! Uiteindelijk kom ik vele goedkoper uit als die dure abonnementen dus ben er blij mee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.