Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

27-11-2009 om 22:56

Ik kan het gedicht van de fotospeurtocht van pelle niet meer vinden!

Vandaag bijna alle foto's gemaakt van hoekjes in huis waar cadeaus zouden kunnen liggen, maar nu kan ik het draadje niet meer vinden waar het gedicht van Pelle staat! Wie kan me helpen?

Rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

27-11-2009 om 23:33

Als je zoekt in het forumarchief van "huis, tuin en keuken" op fotospeurtocht (99 dagen) komt het bewuste draadje als enige naar voren.
Jesse

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-11-2009 om 20:38

Bedankt!

Ik ben duidelijk niet goed in zoeken . Gezocht op foto's, sint + foto's, speurtocht (dan krijg je hem dus niet), sinttips, en op 'Pelle'. Pelle schrijft zoveel dat dit onbegonnen werk is.

Rosa

Starry Night

Starry Night

30-11-2009 om 15:50

Deze site gaat toch vernieuwen? (ot)

Zou machtig handig zijn, gewoon kunnen zoeken op afzender...

Groetjes, STARRY

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

07-12-2009 om 13:54

Hoe het was

Helemaal geweldig! De kinderen stonden te springen en te gillen. "Ja, ja, ja dat is de keuken, ik weet het zeker." Rennend door het huis om alle cadeaus te verzamelen. Op het laatste cadeautje stond de vriezer, daar was een zak met nog meer cadeaus. Zeer geslaagd!

PS Je kan gewoon zoeken op afzender. Ik doe het zelf regelmatig om te lezen hoe dingen een paar jaar geleden met mijn kinderen gingen, erg leuk!

Puck2

Puck2

07-12-2009 om 20:08

Hier ook een topper

Ook hier was de speurtocht van Pelle een topper. Ik had wel een eigen gedicht gemaakt dat refereerde aan geocachen en na het lezen van zei oudste: wat een leuk idee mam. Ik zei: dat is niet van mezelf. Zoon: dan heb je het zeker van ouders online. Ja, zei ik, weet je ook van wie? Nou dat zal dan wel van Pelle zijn was het droge antwoord. Compliment dus voor Pelle bij deze van Puckzoon.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.