Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

13-08-2010 om 11:58

Ijsjes tip

Zo leuk: bij de Aldi hebben ze knetterijsjes. Vanille-ijs op een stokje met knettersuiker eroverheen. Knettert in je mond en dat voel je in je hoofd. Ik wilde deze tip even met jullie delen want kinderen vinden het enig!

Zes stuks voor 1,29!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

13-08-2010 om 13:56

Mijn zoon...

wordt echt gek van dit soort snoep of ijs. Niets voor kinderen met een sensorische integratie stoornis...

Fatima

Fatima

13-08-2010 om 14:06

Nou ja

Als iemand een tip geeft over een leuke boswandeling gaan er toch ook geen mensen reageren dat dat niet kan met hun gehandicapte kind?

Sterre42

Sterre42

13-08-2010 om 14:16

Ijs

persoonlijk vind ik de Magnum Gold erg lekker. Maar die is weer wat minder geschikt voor diabetes patienten.

Waar gaat dit over??

Ook bij ah

Terug naar de beginposting: AH heeft die dingen ook. Knetterlolly's. Een rare gewaarwording inderdaad. Een rare smaak ook trouwens, maar dat kan zijn omdat die ene die ik opat erg lang achterin het vriesvak had liggen te verkommeren.

Groeten,

Temet

ijsvogeltje

ijsvogeltje

13-08-2010 om 14:57

Ja, die zijn leuk!

Wij halen ze ook bij de AH. En ik vind ze zelf ook erg grapppig om te eten. Zoon met sens.integratiestoornis trouwens ook hoor.

vlinder72

vlinder72

13-08-2010 om 15:14

Dochter van vier

zonder stoornis schrok zich een ongeluk en gooide het ijsje zo op de grond. Ha, ha, dat vonden wij dan wel weer grappig. Weet je waar ik nou echt blij mee ben? Met al die mini ijsjes. Ideaal. Ik vind een grote magnum voor kinderen veel te groot (en duur) maar zo'n kleintje is precies goed. En er komen ook steeds meer mini varianten. Vooral van die dozen met allerlei soorten. Alleen dan wel weer jammer dat er vaak maar een ijsje is met bijvoorbeeld een clown met kauwgombalneus. Of weet iemand misschien waar je een doos van dat soort ijsjes kan vinden?

liora

liora

13-08-2010 om 16:25

Nadeel van de mini-ijsjes is dat ik zelf zonder problemen vier achter elkaar eet!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Koentje

Mijn zoon vindt deze ijsjes ook vreselijk! Om dezelfde reden.

Fatima

Ik snap jouw reactie niet. Het is gewoon een manier om aan gesprek deel te nemen hoor. In de zin van, ik ken het ook, maar hier vindt zoon het niks. Dat kan toch? Het is niet zieligdoenerij!

Nasha 1st

Nasha 1st

13-08-2010 om 23:35

Knetterijs!

geweldig....vind ik....mijn kinderen vinden het niks inderdaad hahahahaha (mij doet het aan vroeger denken, toen had je zo'n knetterdip!)

Kaaskopje

Kaaskopje

13-08-2010 om 23:48

Oorspul

Ik ben even te lui om naar de badkamer te lopen voor het merk, maar ik heb 'oorspul', dat moet iets met je oorsmeer doen. Mijn dochter wilde het ook eens uitproberen en riep ietwat griezelend uit "Hé, net als die knetterijsjes ma!" En inderdaad, het geeft hetzelfde geluid in je oor. Heel grappig.

koentje

koentje

16-08-2010 om 09:48

Ik bedoel maar...

kinderen kunnen hier ook erg van schikken en het helemaal niet leuk vinden.
En sinds wanneer mag ik niets zeggen als het over het onderwerp gaat?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.