Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Leandra

Leandra

23-08-2009 om 16:49

Iets leuks/lekkers laten bezorgen, maar wat?

Hoi!

Vrijdag wordt mijn moeder 70 jaar. We gaan het zaterdag vieren met haar. Nu lijkt het me leuk als ze vrijdag wel iets bezorgd krijgt (zaterdag krijgt ze ook cadeautjes). Bloemen vind ik niet zo origineel. Ik dacht aan een ontbijt, maar ik heb nog geen bezorgservice in Drenthe gevonden. Ook weet ik niet of een ontbijt wel leuk is in je eentje. Mijn vader is vorig jaar overleden. Heeft iemand een leuk idee?

Groetjes Leandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vruchtenboeket

Bij ons kun je boeketten krijgen waarvan de bloemen uit verschillende vruchten bestaan. Geen idee of je dat ook in Nederland/Drenthe hebt, maar ik vind ze erg leuk en lekker.

Mijn ouders zijn trouwens erg blij met wat ik ze ook stuur, het gaat tenslotte echt om de gedachte.

Muusje

Heb wel eens

Een ontbijtje gekregen. Was echt heerlijk (en veel te veel!!) Weet niet of het ook in Drente is. Maar als je googled op "ontbijtservice" komen er genoeg sites. Even mailtje sturen en je weet het! Gr. Suus

angel3

angel3

23-08-2009 om 18:27

Florient

bij florient.nl kun je boeketten met iets laten bezorgen. Bijv met bonbons of met een fles wijn, of alleen wijn of een boeket met een badolie. Ook errug lekker.

groet

Bastet

Bastet

23-08-2009 om 18:33

Of....

www.chocolade-box.com
groetjes,bastet

Ha chocola

Dank je wel Bastet, voor de goeie tip!! Ik zal ze eens nonchalant en op gepaste momenten in mijn kennissenkring rondstrooien.
n@nny (chocoladeverslaafd en over drie weken jarig)

MaximeM

MaximeM

24-08-2009 om 10:53

Chocoladetelegram

Hoi,

Wat vind je van een chocoladetelegram? Ik heb deze op de site van de chocolade box volgens mij niet gezien. Dit is dus niet 'gewoon' een doosje chocolade, maar een tekst in chocola, erg leuk om iemand een wens toe te zenden. Er is een site van ; www.chocoladetelegram.nl

Groetjes
Maxime

Rembrand

Rembrand

24-08-2009 om 12:10

Chocoladetelegram.

Is echt heel leuk om te krijgen !
Ik kreeg van het van een boezemvriendinnetje toen ik geslaagd was als lactatiekundige en ik vond het echt heel erg leuk ( en lekker ).
M.

Www.bloementaart.nl!

Mijn moeder werd recentelijk 80. Ook wij wilden iets 'leuks'. Mijn zus kwam uiteindelijk hiermee; zij had dat zelf eens ontvangen en het geweldig gevonden.

Het is een taart van bloemen dus. Niet eetbaar! Het heeft geweldig mooi en lang gestaan bij mijn moeder en iedereen riep er 'oh' en 'ah' over. Groot succes dus!

Mare

Rafelkap

Rafelkap

24-08-2009 om 18:40

Met dit weer?

Chocolade, met dit weer? Lijkt me wel heel lekker maar zou wel willen informeren of het niet gesmolten is voordat het aankomt

Leandra

Leandra

24-08-2009 om 20:26

Keus gemaakt

Allemaal heel hartelijk bedankt voor de reacties! Ik heb een bloementaart besteld. Bloemen, maar op een aparte manier.Ik ben benieuwd hoe mijn moeder vrijdag reageert!

Groetjes Leandra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.