Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama 78

mama 78

23-02-2009 om 14:05

Iets leuks te doen voor de kids voor weinig in z-h zuid?

Heeft iemand nog een leuke tip voor mij om te doen, tijdens de voorjaarsvakantie voor de kids?
Omgeving zuid-holland zuid (rotterdam, dordrecht enz.)
We hebben niet zoveel te besteden, dus wel een beetje low-budget.
Ben benieuwd en alvast bedankt!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rotterdampas

Kom je niet in aanmerking voor een rotterdam pas? Dan heb je heel veel leuke dingen voor weinig.

Christientje

Christientje

24-02-2009 om 09:09

Speeltuin

Ik ga vandaag met de kids naar een binnenspeeltuin.
Misschien is dat een ideetje ? Ik weet niet hoe low je budget is (dat van mij is ook niet erg hoog) maar dit vond ik wel betaalbaar. In Barendrecht bijv betaal je alleen entree voor de kinderen, niet voor de ouders.
Een middagje naar het zwembad is ook erg leuk. Of wil je echt een uitstapje maken en iets ontdekken ? Een museum is ook niet erg duur, volgens mij.
Christientje

Ontdekhoek

Hartstikke leuk, een hele dag pret en niet zo duur. Je mag je eigen lunch en drinken en dergelijke meenemen, dus daar kun je ook net zoveel of weinig aan uitgeven als je wilt.
www.ontdekhoek.nl

Hoe oud zijn je kinderen? Dat maakt wel wat uit voor eventuele tips Onze zoon van net vijf vond de ontdekhoek overigens ook prachtig, oudste van negen ook. En eigenlijk hebben pappa en ik het ook daverend naar de zin gehad...

Christientje

Christientje

24-02-2009 om 21:55

Wat een leuke tip!

De ontdekhoek, dat ga ik eens beter bekijken. Dat ziet er heel erg leuk uit zeg ! Dank voor de tip !
Christientje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.