Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pecas

pecas

04-02-2011 om 19:27

Iens als recensie site, is dat iets?

Ik ben op zoek naar leuke restaurants in Utrecht waar ik volgende week 2 avonden ben. Waar kan ik het beste op kijken, is Iens te vertrouwen of is er nog een betere misschien?

Pecas

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lou

Lou

04-02-2011 om 20:07

Ja hoor

Ik vind Iens wel een aardige site, maar ik heb er een tijdje niet op gekeken. Er zitten hier op het forum ook een paar Utrechters (waaronder ik) dus je kunt je vraag ook hier stellen. Wat voor iets zoek je?

pecas

pecas

04-02-2011 om 20:39

Ik zoek

voor een avond een goede indonees en voor de andere avond iets hollands/bistro-achtigs.
Ik ben tot nu toe tegengekomen:
Blauw utrecht (indonees)
Lokaal 9 (hollands)

Als je écht lekker en rustig hollands wilt eten

deeg aan de Lange Nieuwstraat.

www.restaurantdeeg.nl

Guinevere

Guinevere

04-02-2011 om 22:15

Nou

Nou, alle keren dat ik op Iens heb gekeken en daarna ergens ben gaan eten was ik het niet eens met het oordeel. Maar het kan aan mijn kritische smaak liggen. Ik ben niet snel tevreden in een restaurant en de bediening vind ik ook vaak ondermaats.

Deeg utrecht

He ja, Deeg. Goed adres. Eerlijk eten ook.
En het restaurant staat in een prachtig stukje Utrecht.

Ik kijk ook regelmatig op Iens, voordat ik ergens ga eten. Maar inderdaad, soms ben ik het niet met de recencie eens. Blijft ook altijd een momentopname, en wat ik belangrijk vindt, dat ligt voor ander weer heel anders.

Maar ik ben wel altijd heel gevoelig voor recencies die gaan over de hygiene

In Utrecht zijn er zoveel leuke adresjes waar je goed en gezellig kunt eten.

Een heel ander adres (in verhouding tot Deeg) is Delphi's op het Neude. Ik kom er regelmatig voor een snelle lunch met collega's en dat smaakt altijd prima.

Al blijft een broodje bij Bigoli (waar je helaas niet kunt zitten) net om de hoek toch favoriet (bigoli.nl).

pecas

pecas

06-02-2011 om 14:28

Dank... en moppeke

We verblijven in een van je aanbevolen hotels, dus hopelijk wordt het een leuk verblijf in Utrecht, met mooi hotel, lekkere restaurants en alles natuurlijk met dochter, en dan nog hopelijk... een lekker zonnetje, want dat zijn we gewend en we gaan fietsen!!
Als jullie daar nou even voor zorgen!

Pecas

O ja!

Ik herinner het me weer

Have fun, je zult je beslist vermaken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.