Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carmen

Carmen

27-06-2011 om 23:46

Iemand weleens gegeten bij ctaste (dineren in het donker)?

Nou, ik wel Ik was er laatst met mijn collega's, een groep van ruim dertig man. Ik vond het een heel interessante ervaring maar ik had ontzettend veel last van het lawaai van een aantal (volgens mij slechts een stuk of vijf) collega's. Het leken wel kleuters en ze waren niet rustig te krijgen. Door het donker leek het geluid tien keer harder binnen te komen. Er was trouwens nog een groep in dezelfde ruimte, en die waren ook niet heel rustig. Heel veel mensen hadden er last van.
Waarom post ik deze vraag? Ik zou er graag nog eens heengaan. Bijvoorbeeld met mijn dochter of voor een romantische date met mijn vriend, vriendinnen hebben ook al enthousiast gereageerd. Maar als het er eigenlijk altijd zo'n enorm kabaal is (mensen gaan automatisch iets harder praten) dan wil ik niet meer! Dus... zijn hier mensen met ervaring? Hebben wij het net verkeerd getroffen? Is die herrie eerder regel of eerder uitzondering? Ik ben bang dat ik een niet geheel eerlijk antwoord krijg als ik het restaurant ernaar vraag

Carmen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kijk eens op

http://www.diningcity.com/restaurants/nl/netherlands/amsterdam/ctaste/index.html

Daar staan de nodige enthousiaste reviews. Lijkt er dus op dat je pech had.

Veel plezier de volgende keer!
Jacco

Carmen

Carmen

01-07-2011 om 23:11

Inderdaad

Goede tip! Dat ziet er inderdaad overwegend zeer positief uit. Maar zijn er echt geen forummers met ervaring?

Carmen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.