Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Annie

Annie

04-12-2009 om 10:22

Iemand leuk idee voor kado hulp in de huishouding?

Ha,

Onze hulp is volgende week jarig en zoals ieder jaar zit ik weer met de handen in het haar....wat geef ik haar ?
(mooi begin van een sinterklaasgedicht

Iemand leuke tips ?

groet,
Annette

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Budget?

Wat wil je er voor uitgeven?
Verder ken ik je hulp niet maar ik heb nooit moeite met het vinden voor een cadeau. Oke ik doe een gooi:
mooie sjaal (er zijn zovéél mooie nu)
levensmiddelen of koffie/thee pakket van wereldwinkel
mooie koffiemokken
tapasschalen
echt mooi kerststuk
kleine likeurtjes in leuke verpakking

nou ja, zoiets?

Mijn suggestie: v&d bon

groot succes bij verschillende hulpen. Doosje chocola erbij voor de vorm.

Tirza G.

Tirza G.

04-12-2009 om 14:57

mijn variant: de Hema-kaart, daar kun je een bedrag opzetten en dat kan ze zelf afboeken/besteden. Ik doe er meestal een sopje bij, iets lekkers voor onder de douche ofzo. Of een lekkere handcreme.

Tirza

Bastet

Bastet

04-12-2009 om 17:47

Gelukkig

Ik werkte ooit bij iemand die mij iets gaf wat ze gratis kreeg bij een bestelling van Yves Rocher.Dan krijg ik liever niks,vooral omdat het een zeer welgesteld gezin was.....Nu iemand die nooit iets geeft.En van iemand anders waar ik werk meestal een mooi kerststuk met kaarsen,met daarbij een zeer welgemeend dankjewel.Maar het allerbelangrijkste: het gaat om de gedachte,dat iemand de moeite neemt eraan te denken.En dat lijkt in tegenspraak met wat ik vertel over dat welgestelde gezin,maar de intentie waarmee...nee bah..het presenteren alsof het werkelijk het meest geweldige was wat ze ooit had kunnen verzinnen,zo neerbuigend...bleeeh.
Groetjes,Bastet

Chippie

Chippie

04-12-2009 om 19:33

Mijn succesnummers...

Een simpele vaas van Ikea (past in ieder interieur) met wat lekkere dingen er in en folie er om heen. Eventueel inclusief kadobon.

Om (bij een kleiner budget of geen tijd om vaas te kopen): één of twee leuke tijdschriften, een doosje Merci en een doucheschuimpje en/of lekker crempje en/of doosje aparte thee en/of kadokaart etc. Veel folie er om heen en een cadeaulint.

Terpi

Terpi

05-12-2009 om 10:25

Nog een suggestie

Zo'n kado abonnement op een tijdschrift naar keuze. Vind ik zelf zo'n lekkere luxe, ik kan niet zomaar tijdschriften betalen dus het is echt een extraatje.
Groet Terpi

Astrid

Astrid

05-12-2009 om 15:06

Even een vraagje

Ik heb voor mijn zoon hulp van uit het PGB. Die hulpen krijgen daar ook uit betaald (best riant). Ik geef ze daar uit ook een kerstbonus. Ik bepaal zelf hoeveel. Varierend van 50,= netto tot 15,= netto. Nu twijfel ik of ik ze ook zelf nog een kadootje "moet" geven. Of zal ik alleen een bedankkaart (voor het afgelopen jaar) geven?

Astrid

een kadootje is een kadootje, dus het maakt voor jouw hulp toch niet uit of jij het uit het PGB geeft of uit je eigen middelen?

Ik zou gewoon uit het PGB wat doen, als je geld geeft, dan evt. nog iets eetbaars erbij, maar dat hoeft natuurlijk niet perse

Annie

Annie

07-12-2009 om 10:41

Dank voor alle tips ! en het is geworden...

....een mooi groot zilverkleurig dienblad met heel veel verschillende kleuren en maten rustieke kaaren ! Herinnerde me namelijk ineens dat ze een paar weken terug zei dat ze dat zo mooi vond, dus nu maar hopen dat ze dat nog niet zelf had aangeschaft !

Houd de rest van jullie tips paraat voor het kerstkadootje dat ik haar over 2 weken ga geven

Nogmaals dank voor het meedenken,
groet,
Annie

Beetje laat...

Beetje late reactie, maar nog op tijd voor Kerst!
Wij hebben onze hulp eens een 'echt' Kerstpakket gegeven, zoals we zelf ook op ons werk kregen. Dus met een flesje wijn, doosje bonbons, lekkere koffie/thee etc. Vond ze echt héél leuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.