Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

18-05-2010 om 16:22

Iemand ervaring met deze dakdragers?

http://www.outletplanet.nl/handirack-opblaasbare-imperiaal-p-2617.html

eventueel in combi met dit:

http://www.outletplanet.nl/handiholdall-opvouwbare-dakkoffer-p-5812.html

het lijkt mij buitengewoon handig, maar manlief is erg kritisch en wil eerst weten wat OO er van vind...

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

18-05-2010 om 18:00

Hmm

Ik zou voor de auto gewone dakdragers kopen, van die stangen dus.
De opvouwbare dakkoffer lijkt me wel wat. Ik zou hem wel zelf eerst willen zien maar het idee lijkt me wel wat. Het is tenminste ergens op te ruimen.

Anonix

Anonix

18-05-2010 om 20:06

Dakdragers

Wij hebben 'normale' dakdragers, dat lijkt mij prettiger dan iets wat op het dak ligt. We hebben wel een opvouwbare dakkoffer. Ik vind het ideaal!

Voordeel is natuurlijk dat hij klein op te bergen is, niet zoveel weegt en ook op vakantie makkelijk van het dak te halen is.

Nadeel is dat hij kleiner is dan de meeste harde dakkoffers en dat hij van het dak moet als hij niet vol zit.

Hij is goed in te pakken en aan te sjorren. Wij hebben er trouwens een van Thule (Ranger 90, uit m'n hoofd hoor ) Volgens mij moet hij aan normale dakdragers worden bevestigd, ik weet niet of hij ook op die opblaasbare kan.

Fiegel

Fiegel

18-05-2010 om 20:57

Dakdragers

Volgens mij passen heel veel dingen niet op die dakdragers? Onze dakkoffer en ons fietsenrek zou er al niet op passen. Bovendien hebben die metalen beugels, die dan dus deels onder de dakdragers direct op je dak liggen. Het recept voor putten en krassen in je dak denk ik??

Nee, ik zou ze niet kopen! Ook de spanband die binnendoor je auto loopt, komt die niet te laag te zitten? Mijn man zou daar waarschijnlijk met zijn hoofd tegen aan komen als hij in de auto zit.

Margriet*

Margriet*

19-05-2010 om 21:12

Ik zou het ook niet doen

maar op Marktplaats even speuren. Wij hebben net onze oude dakdragers verkocht voor 45 euro. Is een stuk goedkoper en het functioneert gewoon goed.
Banden door je auto en een dakkoffer erop en dan 150 rijden, ik zou het niet durven met die dingen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.