Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karin

Karin

08-05-2009 om 12:23

Iemand bekend in hillegom

We hebben een leuke woning gezien in Hillegom aan de ringvaart. Is iemand hier bekend en weet of de wijk Elsbroek een leuke wijk is om te wonen.
We zijn hier zelf niet bekend en komen uit de regio Haarlem maar daar de huizenprijzen in Hillegom veel beter liggen zijn we hier eens gaan kijken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Voormalig Haarlemmer

Voormalig Haarlemmer

08-05-2009 om 13:39

Leuk

Ik ben vorig jaar verhuisd van Haarlem naar Hillegom, inderdaad deels vanwege de gunstiger huizenprijzen. Ik vind het erg prettig wonen hier. We wonen tegen het centrum aan, dus alle winkels op loopafstand. Elsbroek is iets verder bij het centrum vandaan, maar op goede fietsafstand van het centrum. Het is een kindvriendelijke wijk, met jaren '80 en '90 huizen. Ik heb er wel wat huizen bekeken en van de verkopers van die huizen begrepen dat er veel contact is met buren onderling (bbq's en feestjes). Dat trekt mij niet zo, maar is heel persoonlijk natuurlijk.

Marleen

Marleen

08-05-2009 om 13:58

Hillegom leuk!

Het is leuk wonen in Hillegom. Nog echt "dorps". De woningen staan in Elsbroek wel erg dicht op elkaar vind ik.

Marleen

Marleen

08-05-2009 om 13:59

Voormalig haarlemmer,

even nieuwsgierig, ben je in de wijk "De Marel" komen wonen?

Voormalig Haarlemmer

Voormalig Haarlemmer

08-05-2009 om 14:06

Marleen

De Marel ken ik eigenlijk niet. Is dat de nieuwe wijk tegenover de Vosse? Dat is dan ook wel weer het leuke van een nieuwe woonplaats, je moet van alles ontdekken. Wij wonen aan de rand van het centrum, aan de doorgaande weg.

Karin

Karin

09-05-2009 om 07:34

Voormalig haarlemmer

dank voor de reacties.
Jij gaf aan dat je in Elsbroek huizen had bekeken, in welk gedeelte was dit? Ons trekken de feestjes e.d. nl. ook niet zo.
Jij komt ook vanaf haarlem heb je niet het idee dat je overal ver vanaf zit, strand, duinen, winkels etc.

Voormalig Haarlemmer

Voormalig Haarlemmer

09-05-2009 om 11:02

Karin

Het zal waarschijnlijk per straat schelen of daar bbq's worden gehouden. Er hoeft maar een enthousiasteling op te staan en dan volgen er vanzelf meer natuurlijk
Ik heb totaal niet het idee dat ik overal ver vandaan zit. We gaan regelmatig naar Zandvoort, dat is ongeveer 20 minuten rijden (via Vogelenzang), net zover als vanuit Haarlem. Verder ben ik met de fiets in 15 minuten bij de Keukenhof en de Linnaeushof. Met de auto in 20 minuten in Haarlem centrum, 15 minuten Hoofddorp, eigenlijk ontzettend centraal dus. En zelf woon ik 2 minuten lopen vanaf de AH en de Hema, dus wat wil je nog meer

Ooo onze pony staat in hillegom

De pony van mijn zoon is terug gegaan naar hillegom omdat hij er te groot voor was en de oude baas van hem was er nog zo gek op we hebben hem terug gegeven aan haar. Dus als iemand een kleine witte pony kent die Olly heet en zijn baasje Desire,Bianca of susanne geef hem dan een knuffel van ons!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.