Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

liora

liora

02-06-2009 om 17:23

Ideeen om box te verhogen?

Hallo allemaal,

Heb via via een box gekregen, maar helaas zijn de verhogers kwijt. Heeft iemand een idee hoe ik de boxbodem toch hoger kan zetten? Bepaald soort dingen eronder zetten waar de bodem op kan rusten?

Ik kan de verhogers los bestellen maar dat kost 36 euro en duurt vier weken. Dat gaat me een beetje te ver.

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
*Lotus*

*Lotus*

02-06-2009 om 17:38

Misschien

een blokje hout en dan wieltjes?

Minet

Minet

02-06-2009 om 18:48

Paaltjes

Ik zou bij de bouwmarkt een balkje kopen van 5x5 cm, die in gelijke stukjes laten zagen om ze vervolgens in de hoeken te zetten. Stukje tape om balkje en boxspijl om ze vast te zetten, en klaar ben je.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-06-2009 om 19:34

Kratjes

Ik zou er gewoon een paar kratjes inzetten. Zolang heb je die verhogers nou ook weer niet nodig.

Dendy

Brianna F

Brianna F

02-06-2009 om 22:21

Ik had

van die grijze dingen waar ze kabels mee vast zetten.
De uitsparingen passen precies om de spijlen heen, je kunt ze makkelijk vast en los draaien. Even vragen bij een elektriciteitszaak.
Daarop een losse plank

liora

liora

02-06-2009 om 22:51

Kabels vastzetten?

Dank voor alle opties. Die kabeldingen klinken interessant, ook kratjes goed plan. Zelf gaan zagen zie ik niet zo zitten.

Even voor de duidelijkheid: het is een perfecte box en helemaal compleet, inclusief bodem. Alleen zijn die verhogingsstukken zoek, dus daarvoor zoek ik een oplossing. Dit dus voor degenen die zeggen dat ik een nieuwe box moet aanschaffen.

Liora

4 lijmtangen

die liggen vast in die gamma grabbelbakken bij de kassa.

marie

marie

03-06-2009 om 11:38

Ook pvc-buis klemmen

Hallo
Destijds hebben wij om de vloer van de box te verhogen ook stevige latten gebruikt met aan de uiteinden van die klemmen om pvc-buis vast te zetten. Die passen namelijk precies klem om de spijlen van de box. Zat "als een huis" en was ook nog eens traploos. Die twee latten gingen dus van de ene kant naar de andere kant en zaten dus niet alleen in de hoeken.
succes

4 kratjes

kan goed als je ze echt in de hoeken zet.
Wij haddden in onze bos aan allebei de kanten van de spijl een blokje van 2 cm breed en ongeveer 10 cm lang en daar dan 2 vleugelmoeren met bout door heen gedraaid. Was origineel zo maar ik denk dat dat zo na te maken is?

Brianna F

Brianna F

03-06-2009 om 17:25

Marie

Ja, die dingen bedoel ik.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.