Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

21-04-2009 om 09:15

Hypoallergene mascara en potlood

Dag
Sinds mijn "kleurenconsulting" van gisteren heb ik besloten om mijn ogen elke dag licht op te maken, beetje potlood en wat mascara, meer niet. Het enige probleem is dat ik altijd enorm ga tranen van alle merken mascara wat ik tot nu toe geprobeert heb, het is een van de redenen dat ik eigenlijk bijna nooit makeup draag.
Wat is een goede merk anti-allergische make-up, waar ik geen tranende ogen van krijg en toch niet 55 euro's per mascara gaat kosten?
Bedankt
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

21-04-2009 om 10:00

Bodyshop

ik heb zelf veel last van producten van de HEMA.
Maar geen last van De Bodyshop en dr Haushka

Groet,
Angela

angel3

angel3

21-04-2009 om 10:13

Clinique

Ik heb toch het beste resultaat met de mascara s en andere make up van clinique. Via lavendula webwinkel kocht ik wel make up is allemala biologisch en anti allergisch e.d maar dat veegt en vlekt snel. Clinique is niet de goedkoopste maar ook geen 55 euro. Ik betaal denk ik 25 euro voor mascara, weet het niet exact. te koop bij douglas en Ici paris e.d

Hier ook

Hier allergie in combinatie met zachte lenzen. Hema is inderdaad een drama, wat betreft de oog make-up. Quick eyes oogpotloden van Clinique en niet-waterproof mascara van Helena Rubinstein kunnen leveren mij geen rode oogjes op. Clinique kost rond de 20 euro, maar ik doe meer dan een jaar met zo'n potlood. Dus cost per wear valt het reuze mee.

Groet, Molly

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.