Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ol3

ol3

13-02-2010 om 21:33

Huurhuis in deventer

hoi,
een vriendin van mij zoekt een huurhuis in Deventer (de wijk Colmschate)
ze heeft uiteraard al op funda en bij div makelaars makelaars gekeken maar niets te vinden....de tijd dringt want ze moet met 4 kinderen binnenkort het huurhuis verlaten waar ze nu zit omdat dit verkocht is..
iemand een tip waar ze nog kan zoeken??
alvast bedankt voor het meedenken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

13-02-2010 om 21:42

Huurhuis

Tips heb ik niet maar ik vraag me wel af hoe het kan dat ze door verkoop uit een huurhuis moet. Want wettelijk mag koop namelijk geen huur breken. Maar misschien is het onderverhuur, dan ligt het anders.

Marktplaats

daar staan ook nog wel huurwoningen op!

ol3

ol3

14-02-2010 om 08:44

Reactie

het is idd onderhuur Linda99 ze ligt in scheiding en heeft in deze woonplaats haar draai gevonden en kids zitten hier op school

idd zal MP ook nog een mogelijkheid zijn

groetjes

Funda?

Misschien kan ze op funda kijken welke woningen al heel lang te koop zijn. Wie weet willen de verkopers het huis wel verhuren.

Sancy

Sancy

14-02-2010 om 10:43

Onderhuur

Ook onderhuurders zijn niet geheel onbeschermd, hoewel het wel veel moeilijker ligt.

Vic

Vic

14-02-2010 om 11:52

Jaap.nl

Op Jaap.nl staan veel meer huurhuizen dan op Funda. Daar staan ook de huizen die in de verhuur zijn bij makelaars en vastgoedbedrijven die niet bij Funda aangemeld zijn.

Nasha 1st

Nasha 1st

14-02-2010 om 12:57

Makelaars

bellen....heel veel huizen zijn moeilijk te verkopen, wellicht is zo'n eigenaar bereid het huis te verhuren tot het verkocht is....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.