Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maria_S

Maria_S

15-09-2010 om 08:55

Hulp gezocht: ov-fiets-vraag

Wie kan mij helpen aan het rekening nummer waarnaar de jaarlijkse abonnementskosten van de OV-fiets wordt overgemaakt?

Binnenkort wordt het nieuwe abonnementsgeld van de OV-fiets weer automatisch geincasseerd.
Ik had ze gevraagd mij van tevoren te waarschuwen of ik wilde verlengen. Hebben ze niet gedaan, maar ze willen toch gaan incasseren.

Als ik het rekeningnummer weet, kan ik het van tevoren blokkeren. Omdat ik vorig jaar een gratis jaarabonnement heb gekregen weet ik zelf het rekening nummer niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, zou ik super blij mee zijn! Het bedrag is EUR 9,50 per jaar (als je voor mij mocht willen zoeken in je afschriften...)

Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rabobank

gevonden: 131734989 (rekeningnr van de rabobank). Succes.

Maria_S

Maria_S

15-09-2010 om 17:14

Bedankt!

Pytsje,

Super bedankt! Fijn dat je het even wilde opzoeken.
Ik heb het geblokkeerd.

Jij veel plezier met je OV-fiets .

Groetjes

Kaaskopje

Kaaskopje

16-09-2010 om 20:21

Hoi

Wij maken sinds de zomer ook gebruik van OV-fiets en zijn helemaal tevreden over het systeem en de fietsen, maar ik krijg nooit een reactie op mijn vragen. Ik hoor allang een factuur gekregen te hebben, maar ik krijg dus geen factuur. Het kan niet aan mijn emailadres liggen. Ik heb het goede adres gegeven, dat weet ik zéker. Hebben jullie dit soort ervaringen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.