Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur Mas

Fleur Mas

09-10-2010 om 11:14

Hulp gevraagd, ideeen ijsschots

Hallo, ik heb hulp nodig en hoop dat er hier iemand rondloopt met een creatief brein, mijn kind is volgende week jarig en wil trakteren, nu wil ik kleine pinquin spekkies maken

http://www.party-kids.nl/traktatie.asp?intCategorie=1&intNummer=3149

Dit idee dus, maar het probleem zit hem in de ijsschots, kan op dit moment niet meer aan piepschuim komen en kan dus ff niks verzinnen wat ik dan moet doen, ik wilde er ook een iglo bij, maar ook dat gaat niet lukken want ik kom niet aan een piepschuimenballetje, heb zelf al zitten bedenken om dan maar "iets" met wattenbolletjes te beplakken, maar dan blijven die sateprikkers niet stevig staan, wie o wie kan iets voor mij bedenken?

Groet Fleur

Misschien wel handig te vermelden dat er zo n 60 pinquins op moeten kunnen, of twee keer dertig

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joep

joep

09-10-2010 om 11:25

Watermeloen /rode kool

Ik denk dat een aangeklede (crepepapier, of.i.d) 1/2 watermeloen een goede iglo kan zijn, op een flink dienblad, inderdaad met watten. De pinguins staan dan wel op het dak, maar ja.
Misschien heb je (of een kennisje) nog spuitsneeuw, voor de kerst?

Piepschuim

Misschien kun je voor piepschuim een electronicazaak o.i.d. in de buurt bellen? Vaak zitten grote apparaten ingepakt in piepschuim, en de kans is groot dat dergelijke zaken van dat spul hebben liggen.

Fleur Mas

Fleur Mas

09-10-2010 om 12:35

Ideen borrelen op

Ben zeker toch creatiever dan ik d8.Ipv een meloen zou ik ook halve sinasappeles kunnen nemen, wel goed laten uitlekken en dan meerdere kleine iglos maken en misschien heeft de action wel wat oasis ofzo,aangezien alles al in kerstsfeer is,meerder ideeen zijn welkom, vraag me namelijk ook af hoe je een sneeuwpop kan maken van marshmellows,want de onderste bol moet toch groter zijn dan de bovenste en je kan er kwalijk een happie vanaf nemen,dus dank tot zover

Leuk!

Wat een leuke traktatie!

Merengue (als ik het goed schrijf)

Is het ook eetbaar. Eiwit met suiker opkloppen. En in de oven.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.