Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nasha 1st

Nasha 1st

03-12-2009 om 22:33

Houder voor tacoschelpen?

Ik maak weleens die pakken van Knorr (dat breekt zo lekker de week) en dan de Taco's. Nu heeft er ooit eens zo'n houder bijgezeten waar je die schelp in kon zetten om te vullen. Handig....maar ze zijn er niet meer. Iemand een andere tip?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

03-12-2009 om 22:40

Een

servettenstandaard? Die zijn er in RVS, gewoon van die beugeltjes. Of nee, die zijn niet voor servetten, die zijn voor geroosterde boterhammen.
Of je laat ze gewoon tussen de spijlen van het rooster in je oven zakken?

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

03-12-2009 om 22:51

Nee

het is een houder voor op je bord, het opwarmen in de oven doe ik inderdaad tussen de spijlen. Maar als hij dan op je bord staat heb ik een speciaal houdertje waar je hem in kan zetten...

Knorr?

weet je zeker dat het knorr was? je hebt zo'n mexicaans merk met alle taco producten, Casa Fiesta, en daarvan een taco-kit. daarin zit zowel saus als taco schelpen als kruiden voor op het vlees. Bij die taco-kit hebben wij de schelpen gekregen, van die rode. Ik weet niet of die er nog bij zitten, maar je zou ff kunnen kijken?

Gruffalo

Schelpen..

ik bedoel dat we van die taco-houders hebben gekregen ipv schelpen

amk

amk

04-12-2009 om 09:01

Multifunctioneel

je hand?
Dat gaat echt vele malen makkelijker dan zo'n houder.
Je vult en eet. Drukt het niet zo snel kapot als met zo'n houder.

Tex mex

hoi
ik was net in de supermarkt, meteen ff gekeken. Ik bedoelde het merk Tex Mex, en helaas in de volledige pakketten zit geen houder meer.

Gruffalo

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

04-12-2009 om 19:05

Bij de xenos

heb ik ze wel eens gezien!

Suc6

Nasha 1st

Nasha 1st

04-12-2009 om 20:06

Beemer!

de taco mirakol, dat is een handig ding, nog handiger dan wat ik nu heb! We gaan er achteraan!

Knorr heb ik gemaild, hebben die dingen niet meer,....

Nasha 1st

Nasha 1st

04-12-2009 om 20:06

Amk

Als ze net uit de oven komen is het lastig in de hand houden hoor

Nasha 1st

Nasha 1st

04-12-2009 om 20:07

Jitske

daar zijn we geweest, die had ze ook niet....maar Beemer heeft me goed geholpen! thnx allemaal!

amk

amk

04-12-2009 om 23:06

Nasha

die dingen zijn binnen een halve minuut hanteerbaar.
Je vist ze met een vork uit het rooster van de oven. Op een bord, loopt met bord naar de eettafel. En dan zijn ze al afgekoeld.
Of je houd ze in de hand met een pannenlap of schone theedoek.

Puck2

Puck2

05-12-2009 om 11:30

Amk

Ik merk dat het voor onze kinderen lastig is om een taco met 1 hand vast te houden en met de andere te vullen, die houder is voor hen heel makkelijk.

Tirza G.

Tirza G.

05-12-2009 om 12:48

Neem

wraps en tortillachips Veel makkelijker en smaakt hetzelfde

Tirza

Puck2

Puck2

05-12-2009 om 12:56

Nou tirza...

Ik vind er toch wel verschil in zitten of je wraps met tortillachips neemt of taco's. Die wraps zorgen toch voor een heel andere smaak en zeker een heel ander "mondgevoel". Overigens heeft Puckman een hekel aan alles wat je met zijn handen mag eten en taco's in het bijzonder. Hij stort altijd alle ingrediënten op zijn bord uit, vermorzelt de taco's erover, schept alles door elkaar en eet dan zijn stamppot op. Heb je in ieder geval geen taco-houder nodig

amk

amk

05-12-2009 om 13:57

Keuken

dit is nou typisch zo'n gerecht dat ik kant en klaar vanuit de keuken serveer. Dus behalve ik hoeft niemand te vullen.

Puck2

Puck2

05-12-2009 om 14:17

Nee juist niet zelf vullen

De halve lol van taco's, tortilla's e.d. is voor de kinderen nu juist dat ze het helemaal zelf kunnen samenstellen en hun eigen onderdelen kunnen uitzoeken. Wat de één erg lekker vind, vindt de ander weer wat minder.

In de vs

hebben ze nu taco shells met een platte bodem vanwege dit "probleem"

Nasha 1st

Nasha 1st

05-12-2009 om 15:16

Olief?

hoe zien die er uit dan? Of is het gewoon een plat rondje als een wrap?

Die smaak vind ik dus ook anders inderdaad, een taco geeft net wat meer bite...die houder van beemer is super, niet duur.....tot ik de verzendkosten zag....iemand die in de buurt van Soesterberg woont en binnenkort naar Rotterdam of omgeving komt?

Tirza G.

Tirza G.

05-12-2009 om 16:04

Puck2

Zo'n man heb ik ook
Maarre.......van die nacho-chips over je wraps-vulling verkruimelen werkt prima en geeft ook die smaak en bite

Tirza

reina

reina

05-12-2009 om 23:58

Taco's (ot)

Toen ik in Mexico taco's bestelde verwachtte ik van die harde schelpen, maar nee, hoor, het waren gevulde tortilla's ontzettend lekker trouwens!

Nasha

Het zijn schelpen (dus dubbelgevouwen corntortillas en dan hard) en ipv de ronding is het hoekig.
Ik heb ze nog niet gehaald, ik vind het een beetje "nep" haha!

Varodi

Varodi

06-12-2009 om 13:45

Taco-bakjes

Hoi

Ik las net dat ze in de VS taco-bakjes hebben, maar die hebben zie hier in nederland ook van Tex-mex. Het zijn een rechthoekige vormpjes met een opstaand randje.
Ze heten trouwen mini-tacoTubs.
Erg handig.

groeten
Varodi

Nasha 1st

Nasha 1st

06-12-2009 om 15:08

Handig wel

maar wel heel klein

Rembrand

Rembrand

06-12-2009 om 16:16

Nasha.

Ik heb hier nog van dingen in de kast staan en ik gebruik ze nooit.
Het zijn er zes. ( geel en rood ).
Als je googled op tacohouder zie je wat ik bedoel.
Als je in de buurt van Rotterdam woont ( en dat doe jij toch ) kan je ze gratis afhalen bij me.
M.

Nasha 1st

Nasha 1st

06-12-2009 om 16:21

Ja!

ik woon inderdaad in de buurt van Rotterdam/Dordrecht. Heb je een mailadres waar ik je kan benaderen om een afspraak te maken?

Die tacobakjes

zijn voor taco salade!

Rembrand

Rembrand

07-12-2009 om 00:19

Nasha.

via mieke_van_rijnapestaartjehetemail.com
M.

Puck2

Puck2

07-12-2009 om 12:05

Grappig tirza

"Maarre.......van die nacho-chips over je wraps-vulling verkruimelen werkt prima en geeft ook die smaak en bite "
Wees niet bang, dat gebeurt hier altijd. Als ik vergeet de nachochips erbij te zetten dan is het huis te klein! Wordt ernstig geprotesteerd. En toch smaakt het anders vind ik.
Grappig die verkruimelende mannen, en heb jij er ook zo'n hekel aan? Ik zit altijd met afgrijzen te kijken hoe hij die smakeloos uitziende stamppot naar binnen krijgt, zal de volgende keer eens vragen of hij de keukenmachine wil gebruiken om alles te hakken.

Tirza G.

Tirza G.

07-12-2009 om 13:46

Puck2

Ik kan je plaatje nog viezer inkleuren. Ik geef ook altijd creme fraiche en guacomole bij de wraps. En man is van het type dat je netjes alles eet wat op tafel staat, niet kieskeurig zitten miepen, dus hoppekee, draai er maar doorheen dat spul.
Smakelijk.

Tirza

Puck2

Puck2

07-12-2009 om 16:33

Nee hoor tirza,

Dat is niet viezer, dat ben ik al gewend. Volgens mij serveer jij taco's net zo uitgebreid als ik, want ook hier is de guacamole (bij voorkeur zelfgemaakt) en creme fraiche vaste prik (net als tomatenblokjes, stukje paprika, sla, geraspte kaas, nacho chips (niet te vergeten), tomaat)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.