Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ayanna

Ayanna

15-09-2009 om 19:47

Houdbaarheid bubbeltjeswater

Ik ben onze voorraadkast aan het uitmesten (!) en kom helemaal achterin een fles bubbeltjeswater tegen, bronwater van de Lidl. Deze was houdbaar tot december 2008...ahem. Wat ik mij nu echter afvraag is, hoezo houdbaarheidsdatum bij water??? Wat kan er mis gaan? Of kan men mij nu geen bubbeltjes meer garanderen. Kan me niet voorstellen dat het ineens 'zuur' gaat smaken ofzo. Wie weet hier meer van??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

15-09-2009 om 19:58

zou het gewoon opdrinken.

Tijgeroog

Tijgeroog

15-09-2009 om 19:59

(dat wil zeggen)

(als ik graag bubbeltjeswater zou drinken, eigenlijk zou ik het liever aan iemand anders opvoeren, maar dat heeft niets met de datum te maken.

Ayanna

Ayanna

15-09-2009 om 20:17

Hihi

Tis ook niet voor mezelf.... Vandaar dat die fles hier al zo lang staat.

amk

amk

15-09-2009 om 21:59

Smaak

vooral de smaak kan achteruit gaan. Neemt dan de smaak van het plastic op. Ook kan de prik er uit ontsnappen.

Voedselveiligheid zal idd niet snel in het geding zijn. Maar het is niet steriel natuurlijk, er zitten echter niet genoeg voedingsstoffen in om lekker te groeien.

Minet

Minet

16-09-2009 om 12:22

Tja

Waarom niet gewoon leeggooien, we hebben het hier over een fles water van enkele dubbeltjes.........

Ayanna

Ayanna

16-09-2009 om 23:14

Weg

Heb fles idd leeggegooid. Door ons wordt nooit bubbeltjeswater gedronken, maar vandaag visite gehad die dat wel graag drinkt. Wilde niet het risico lopen om een glas duf water wat naar plastic smaakt te serveren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.