Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

meg

meg

25-02-2010 om 15:05

Houdbaarheid

Hè, pak net een pak Senseo choco uit de kelder, die daar wel al een tijdje lag... over de datum, nov. '09. Nu hoor ik in gedachten m'n moeder zeggen dat dat nog gerust kan... De pads die in mijn bewaarblik zitten daarvan weet ik ook de houdbaarheid niet, die gebruik ik dus wel gewoon. Maar deze pads zijn van die dikke met choco smaak. Denk dat ik er maar es een bakkie mee zet en dan es kijken hoe ie ruikt, proeft...dan kan ik het altijd nog wel gooien als ik twijfel. Sonde. Gebeurt me toch nog al es, dat ik groot inkoop en later weg moet gooien omdat het over de datum is. Is dat bij jullie ook zo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Femke:-)

Femke:-)

25-02-2010 om 15:13

Kan volgens mij wel hoor

Dat is droog, dus denk wel dat het nog kan. Maar de vraag is of ze nog lekker smaken?!

Die houdbaarheid datum moet men hanteren, maar wil niet zeggen dat het daarna niet meer goed is. Alleen de kwaliteit wordt minder, zoals hier de smaak minder kan worden.

Gewoon uitproberen, als ze niet lekker meer smaken, kun je ze altijd nog weggooien. Maar ik denk niet dat ze slecht zullen zijn of dat je er ziek van wordt.

Gr.Femke

meg

meg

25-02-2010 om 19:28

Zal het eerst proberen...

... zo meteen een -hopelijk nog lekker- bakkie Senseo choc... Dank je wel voor je reactie, gr. meg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.