Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zen Navale

Zen Navale

12-09-2010 om 22:13

Hotelkwaliteit handdoeken hema

Wij zijn nu toch echt wel toe aan een nieuwe collectie handdoeken. Onze badkamerkast is nu een bonte verzameling (erg en wat minder erg) versleten en afgewassen handdoeken. Ik wil graag een dikke kwaliteit handdoek, die goed afdroogt, niet pluist en lang meegaat. Zijn de hotelkwaliteit handdoeken van Hema wat of heeft iemand goede ervaringen met een ander merk?

Zen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kebzeook

Ik heb ze ook, en ze bevallen prima!

Dorry

Sawo

Sawo

13-09-2010 om 09:16

En ik ook

Hoi Zen

Ook ik ben tevreden

groet

saar

Chippie

Chippie

13-09-2010 om 09:29

Hier...

Hier hebben we ze ook gehad. Ik ben echter weer overgestapt. Ik vind de handdoeken te dik: ze drogen langzaam, de wasmachine zit in no-time vol, etc. En ik krijg ze ook niet zo dik en wollig als in een hotel.

marie

marie

13-09-2010 om 10:02

Stapelgoed

hallo
Ik heb handdoeken van een "stapelgoedactie" van de Hema (inderdaad die actie die net afgelopen is) en die bevallen prima. Net iets minder dik dan de Hotelkwaliteit, maar blijven goed.
Groetjes

Marie

Marie

13-09-2010 om 10:03

Eerdere actie dus

Hallo
Ik heb die handdoeken dus in de stapelgoedactie van vorig jaar (of was het daarvoor?) gekocht.
Groetjes

erg prettige kwaliteit. Ik heb alles in wit en beddengoed is ook van de hema, hotelkwaliteit. Ik gooi ze regelmatig met wat chloor in de wasmachine op een hoge temperatuur en ze blijven mooi. Handdoeken gaan hier in de droger dan blijven ze lekker zacht. Beddengoed hang ik op, dan wordt het juist lekker krakerig van.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.