Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

prinses01

prinses01

03-06-2009 om 20:59

Hometrainer voor oma!

Hallo!

Mijn moeder, 75 jaar oud, wil een hometrainer voor thuis kopen via marktplaats.

Ik vraag me af waar ik op moet letten, want ik heb hier geen flauw idee van. Misschien heeft iemand voor mij tips waar ik op moet letten, merk/type? Het moet er vooral eentje zijn zonder al teveel toeters en bellen, want het zal nog even afwachten zijn of ze zo'n apparaat echt gaat gebruiken of dat het bij goede voornemens blijft! Je kent dat wel!

Bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

03-06-2009 om 21:06

Niet kopen maar huren

Zie www.fitness-rent.nl

Een tweedehands toestel kan stroef zijn, wiebelig of anderszins vervelend. En daarnaast is een gekochte hometrainer die je niet meer gebruikt een enorme sta-in-de-weg.
Huren is handiger. Je krijgt een goed apparaat, wordt gebracht, en als je er weer mee op wil houden halen ze 'm op.

abc

abc

03-06-2009 om 22:20

Tip

Mijn moeder heeft een soort apparaatje waar ze alleen hoeft te trappen. Je zit dus op je eigen stoel en maakt de trapbeweging. Ding is niet duur en volgens mij te koop bij de thuiswinkel! Ideaal!!Neemt ook niet zoveel plaats in want als je het nit nodig hebt schuif je het zo onder een tafel, bed kast enz.

Minet

Minet

04-06-2009 om 09:21

Haha

Mijn schoonmoeder had zowel een hometrainer als dat trapgevalletje wat je zo onder tafel schuift....beiden gebruikte ze het gewoon nooit!
Wij hebben de hometrainer meegenomen, vervolgens staat het ding hier te verstoffen, en wordt 3 keer per jaar gebruikt :s

Yvonne

Yvonne

04-06-2009 om 12:50

Wii

Koop de Wii en koop daarbij 'Wii EA Sports Active' dan kan je zo'n personal trainingsprogramma volgen. De Wii neemt weinig ruimte in en als ze het niet gebruikt kunnen de kleinkinderen er nog leuk op spelen als ze op bezoek komen)

Hometrainer

de perfecte kapstok voor al uw kleren, riemen etc. op de slaapkamer!

groetjes van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.