Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hollywood feest, wat doen we aan?

Beste allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig, as zaterdag hebben we een hollywood feest, maar heb echt geen idee wat ik aan moet doen.
Ben nogal aan de zware kant, dus vind het moeilijk om wat leuks te vinden. Maar wil toch wel graag leuk voor de dag komen as weekend.
Hopelijk hebben jullie goede ideeen voor me.
Alvast heel erg bedankt.
Bossie05

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mieke

Mieke

29-06-2009 om 16:03

Glitter

Je zou naar de Coolcat kunnen gaan. daar verkopen ze veel glitterjurkjes en shirtjes. Een heel overdreven pruik is ook leuk, of iets heeeel sexy. Denk maar aan filmsterren. Succes!

Idee?

Ik had ook een keer een hollywoodfeest en de sterren van de avond vond ik de jongens die als gostbusters waren gegaan! In overall en dan met een soort stofzuigerding op hun rug met slangen eraan enzo. Geweldig!
Zoiets ludieks zou je ook kunnen doen ipv het standaard glitter/glamour.

Angie

Angie

30-06-2009 om 04:32

Oscar

Onlangs een "night at the Oscars" gehad, er was zelfs een heuse actrice bij. Iedereen kwam Oscar waardig gekleed: heren in smoking, de meeste dames in lang/glitter, veel blote armen en ruggen (handig met dit weer). Een paar minder zware dames hadden een combinatie van broek of lange rok met een flitsend jasje erop. En alle strass tevoorschijn halen, natuurlijk.

Angie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.