Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bertje1

bertje1

02-01-2010 om 20:32

Hoekkastje gezocht

wie weet een hoekkastje te vinden, ongeveer 1.50 m hoog en niet al te 'dik ' (30cm of zo) met schapjes, wit. punt is dat ie echt indehoek! moet, dus schapjes zijn dan half rond.
iemand ideeen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

02-01-2010 om 21:46

Keukenkastjes

Bij inbouwkeukens zitten soms ook van die hoekkastjes af afronding van een buitenhoek. Misschien kun je daar iets mee, al ben ik bang dat die al snel te diep zullen zijn.

Mamvantwee

Mamvantwee

03-01-2010 om 22:15

Zelf maken

Is echt niet moeilijk, wij hebben ook een zelfgemaakt hoekkastje in huis. Twee rechte plankjes, ter hoogte en diepte van je kastje, 3 (of meer) kwartronde plankjes, boven en onder plus in het midden vastmaken, schilderen, klaar.

Leuk om te doen vind ik, en echt niet zoveel werk. Voordeel is dat het helemaal je eigen smaak wordt.

groet, mamvantwee

Kringloop

Hier wemelt het in de kringloop altijd van hoekkastjes....ik weet ook wel waar ze vandaan komen. Uit verzorgingstehuizen! Door ruimtegebrek hebben daar véél ouderen hoekkastjes die weinig ruimte innemen en toch wat bergruimte creëren. Alleen zijn die vaak niet wit. Maar ik zou daar rondkijken en 'm dan schilderen (of spuiten).
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.