Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

21-06-2010 om 02:47

Hoed voor man

Mijn dochter heeft het plan opgevat om haar vader een hoed te geven die hij graag wil hebben. We weten alleen niet hoe zo'n hoedje heet en waarnaar ze dus kan vragen in de winkel. In de clip waarvan ik de link hier geplakt heb is zo'n hoed te zien.


http://www.youtube.com/watch?v=p767mRINTeI&feature=youtube_gdata

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

21-06-2010 om 08:18

Heb je nog een andere link? Deze is verwijderd.

Maxime.M

Maxime.M

21-06-2010 om 08:51

Doet het niet

ik krijgt dit bericht als ik de link aanklik: Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.

Heb je nog een andere link?

Maxime

reina

reina

21-06-2010 om 09:01

Foto

Kun je geen foto vinden en die uitprinten, zodat ze die mee kan nemen naar de winkel?

Man mee

Weet niet om wat voor soort hoed het gaat - een lollige of een serieuze - maar in geval van serieus zou ik nooit zomaar een hoed kopen. Die moet namelijk passen. Dus adviseer ik dat dochter samen met pa naar de winkel gaat, en hij daar er een uitzoekt en past.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-06-2010 om 14:02

Bedankt voor jullie moeite

Dochter meldde vanmorgen dat ze er inmiddels achter is.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-06-2010 om 14:05

Caroro

Grappig dat ik nu weet hoe jij je berichten verstuurd)

Je hebt een punt met de maat. Ik begrijp dat mijn dochter er een gaat kopen en dan is het te hopen dat ze de hoed mag ruilen als de maat niet goed is.

Kaaskopje

ja, als je berichten met je iPhone vertuurt staat er standaard deze regel onder. Ik ben te lui om het weg te halen... Nu zit ik achter een gewone pc en zie je dus geen regeltje (Verstuurd met Firefox versie 3.6
Over de maat: mijn man houdt erg van hoeden en heeft een klein hoofd: is voor hem dus erg belangrijk om te passen. Als jouw man een hoofd van gemiddelde groote heeft, is de kans waarschijnlijk groter dat de hoed past. Ben benieuwd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.