Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Iris

Iris

28-09-2009 om 13:07

Hoe zit het nu met spuitbus deo en het milieu

Vroeger ( en nu ook nog0 kocht ik nooit spuitbussen omdat er veel drijfgas inzat en ik toch probeer zo veel mogelijk op te letten op schadelijke dingen voor ons milieu.
Ik gebruik nu dus ook een deo roller. Dochter van 13 ook, maar ze wil nu ook een spuitbusdeo, want..je raadt het al dat hebben al die meiden. Nu wil ik weten of die spuitbussen tegenwoordig ook slecht zijn voor het milieu, zitten er nog steeds schadelijke drijfgassen in bijv. Wie weet dat?
En de tweede vraag; we zijn allebei heel gevoelig en kunnen weinig deo's verdragen en zeker geen alcohol.
Zijn die spuitbussen dan wel geschikt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

28-09-2009 om 19:16

Kan hoor

In spuitbussen mogen al jaren geen schadelijke drijfgassen meer zitten, maak je daar geen zorgen over.

Verder zijn er ook spuitbussen voor de gevoelige huid. Bijvoorbeeld de spuitbus van neutral, die is zonder alcohol. Maar er zijn vast ook andere.

Groetjes,
Jitske

Bij de gym geen spuitbussen! (beetje ot)

Thuis is een spuitbus prima, maar bij de gym of de sportschool liever geen spuitbussen. Als iedereen spuit, dan verga je echt in de kleedkamer!

Iris

Iris

28-09-2009 om 22:19

Ja, daarom vind ik die spuitbussen ook niks

Ja, ik vind die spuitbussen ook smerig. Tijdens de gym of de kleedkamer bij sporten. Zo goor! Al die vieze goedkope luchtjes doorelkaar. En nu beginnen ze ook al bij de voetbal bij onze zoon van 10 te spuiten. Ik vind ook dat ze dat moeten verbieden. Voor thuis vind ik het niet zo erg.
We gebruiken nu van Rexona de roller en daar krijgen we geen uitslag van. ik heb er verschillende geprobeerd, maar dit gaat goed. Heeft iemand ervaring met de spuitbussen van Rexona en gevoelige huid?

Bibi72

Bibi72

28-09-2009 om 22:24

Rexona cotton

Ik heb een gevoelige huid, en gebruik de Rexona cotton spray, en die bevalt prima!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.