Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

09-10-2010 om 16:37

Hoe werkt dat in een restaurant...

Wij hebben nog een bon liggen van een chique restaurant bij ons in de buurt van 120 euro..... Nu hoor ik dat het daar erg slecht gaat... als het zo door gaat moeten ze de deuren sluiten. Je snapt dat ik het erg jammer vind van mijn bon.... Maar, hoe gaat dat dan in zo'n keuken, die mensen hebben toch niet alle vlees e.d. op voorraad, en nu het zo slecht gaat zeker niet, halen ze dan snel dingen uit de vriezer ofzo??? Het is een poepchique duur restaurant, wat net is begonnen voor de crisistijd, daardoor is er ook nooit wat te doen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

09-10-2010 om 17:26

Kleinere kaart

Ga er dan vanuit dat er niet zoveel keus is op de kaart. En, als ik jou was, zou ik heel snel die bon gaan 'opeten' voordat het restaurant echt ter ziele is!

reina

reina

10-10-2010 om 08:35

Flora

Ik zou gewoon snel gaan, zonde om de bon te laten verlopen. Ik zou er niet van uitgaan dat het opeens geen goed restaurant meer is, als ze willen overleven moeten ze juist laten zien wat ze kunnen! Eet ze!

vlinder72

vlinder72

10-10-2010 om 12:56

Geen diepvries

Lijkt mij. Gewoon een beperkte kaart. Misschien zelfs enkel de keuze uit 1 of 2 meergangen diners. In sommige restaurants kan je nog wel aangeven wat je echt niet lekker vindt en daarna wordt het een verrassing wat je op je bord krijgt.

Ik zou ook snel reserveren. Heerlijk toch uit eten. En dan ook nog eens in een restaurant waar je zelf niet zo snel naar toe zou gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.