Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Buikje

Buikje

10-06-2011 om 21:50

Hoe vind ik een passende flatteuse spijkerbroek

Mijn spijkerbroek paste niet meer, al een tijdje niet. Ik ben een paar kilo afgevallen en dacht dat het wel weer goed zou komen met mij en de spijkerbroek. Maar volgens mij is het model geheel ongeschikt voor mij (Levi 501). Aan de ene kant zakt hij af en slobbert hij, maar toch zit hij te strak op mijn buik.
Er zijn hier vast vrouwen met hetzelfde probleem; kindjes gehad en de buik is niet strak meer. Ik ben niet dik (draag 36/38 spijkerbroek maat 30) en ook tevreden over mijn gewicht, maar die buik......Ik ga niet meer afvallen noch dagelijks 100 sit ups doen, dus dit is waar ik het mee moet doen. Welke spijkerbroek is flatteus (en zit lekker) voor een slanke vrouw zonder strakke buik?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Margriet*

Margriet*

10-06-2011 om 22:25

Ik heb meerdere

spijkerbroeken van Esprit, een skinny van levi's 707 of 704 dat ben ik even kwijt en ik heb ook een tijd de Loyal van de H&M gehad. Ben ik nu een beetje klaar mee. Die lijkt wel op de levi's 501.

Vic

Vic

10-06-2011 om 22:57

Winkel

Er zijn spijkerbroekenwinkels waar ze tientallen verschillende merken en modellen verkopen. Ik zou gewoon eens daar langs gaan en dan door de verkoopster een stuk of wat broeken laten uitzoeken. Het figuur 'wel buik, geen billen' komt heel vaak voor dus daar zullen ze vast goede spijkerbroeken voor gebouwd hebben.

Esprit

Pas ik inmiddels al 20 jaar. De maten zijn met me meegegroeid, mgoed, ik ben erg over de pasvorm te spreken. Niet te strak is ook belangrijk met een buikje.

Vic

Vic

10-06-2011 om 23:06

Esprit

Ik heb net een korte (spijker-) broek gekocht bij Esprit. De maat klopt niet echt (heb een maat kleiner gekocht dan ik normaal heb, en hij is aan de ruime kant), maar hij zit geweldig. Moet ik wel zeggen dat ik zowel buik als bil heb, dus ik weet niet of hij bij iedereen goed zit.

Rembrand

Rembrand

11-06-2011 om 00:47

Nydj

Ofwel Not your daughter's Jeans.
Zit fantastisch, maar is niet goedkoop. Speciaal voor buikjes en andere ongewenste hobbels.
M.

Rafelkap

Rafelkap

11-06-2011 om 08:51

627

Ik draag de Levi 627 straight fit.
Maar de lichtere is versleten op de plek waar mijn sleutels zitten (die valler er bijna doorheen) - en heeft lelijke ' hippe' strepen vind ik, dus ik ga ook maar eens naar de espritwinkel.
Ik dacht altijd dat de 501 voor meer rechte figuren was
Ik denk dat broeken niet te laag moeten zitten.
En een naar een spijkerbroekenwinkel (rode winkel) is ook een goede tip.

Buikje

Buikje

11-06-2011 om 09:24

Not your daughter's jeans

Ik heb erg moeten lachen dat er werkelijk een merk bestaat Not your daughters jeans. Kennen jullie het verschijnsel Mum-jeans al?


http://www.youtube.com/watch?v=rGIMaU55430
Dat was eigenlijk wat ik wil voorkomen. Ik draag vooral jurken en rokken, maar als ik een spijkerbroek aantrek moet hij ook stoer zijn. Ik zal eens bij Esprit gaan kijken en passen en de andere Levi's gaan proberen. Maar behalve een buikje heb ik ook stevig billen

Rafelkap

Rafelkap

11-06-2011 om 14:07

De mode is laag

Ben net even de stad in geweest, maar de mode is laag, dus ongunstig voor buikjes. 'Mijn merk' (levis 627) was er ook alleen in lagere uitvoering dan die ik aanheb ???

Zara

Zara heeft heerlijke broeken in allerlei soorten en bijna altijd met stretch erin. En heel goedkoop.

Rieke

Rieke

11-06-2011 om 16:33

Ik draag alleen deze merken jeans

Prima pasvorm, ik heb maat 38 met buikje ( niet veel maar toch ) Rene Smit ( stoer), Closed ( houdt rekening met vrouwelijke vormen ), Geisha ( zit als een ouderwetse jeans van vroeger ).

Die speciaal voor vrouwen gemaakte broeken van levi's

volgens mij heeft Levi's tegenwoordig speciale modellen voor vrouwen. Ze zijn juist gericht op brede heupen of een buikje. Wie weet is dat wel wat.
Zelf ben ik tevreden over de spijkerbroeken van Angels. De NYDJ heb ik weleens gepast, blijkbaar kan ik nog de broeken van een eventuele dochter aan, want bij mij stonden ze echt afschuwelijk. Ik kreeg nog meer heup dan ik al heb.

groetjes van Purk

Rembrand

Rembrand

11-06-2011 om 21:48

Purk

Bij mij zit NYDJ perfect, maar ik heb dan ook geen dochters
M.

Tja rembrand

ik heb ook alleen maar zonen....hoe zit nou dan met die broeken

ayla

ayla

13-06-2011 om 07:51

Hier

spijkerbroeken van Mac, iets hogere taille, dus over de buik heen en verschillende lengtematen, ik zweer erbij.
NYDJ of Cambio zijn ook super maar die zijn vreselijk duur.

jippa

jippa

14-06-2011 om 17:05

529

Levi 's heeft ook mooie modellen voor misses. ik heb in de VS de 529 gekocht, voor misses met heupen en billen, maar wel een slanke taille, was vergeten dat spijkerbroeken zo lekker konden zitten. Nu moet je met een buikje misschien een andere hebben, maar ze hebben naast de 501 echt veel toegesneden modellen hoor. Op Amazon worden ze toegelicht. MAC zit bij weer niet zo fijn en GEISHA weer wel. Het blijft toch zoeken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.