Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MRI

MRI

26-02-2009 om 11:50

Hoe vind ik een ov route in belgie?

Hallo,

Dit weekend kan ik naar een voorstelling in Antwerpen. Nu kan ik alleen moeilijk uitplussen hoe ik daar kom. Naar Antwerpen met de trein gaat nog wel, maar welke bus daarna?
Het is op de
Gedempte Zuiderdokken
Vlaamse Kaai
2000 Antwerpen

2000 is volgens mij geen huisnummer maar een postcode. Bij 9292 kom ik niet verder dan Antwerpen Zoo

wie weet raad?

bedankt alvast, MariaRosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

26-02-2009 om 11:55

Link

http://www.delijn.be/ Buslijn 23, ook tram 12 komt er in de buurt.

Tip

even op entreebewijs kijken, hier (Antwerpen) is het vaak zo dat je bij evenementen en voorstellingen gratis met bus/tram mag rijden. Dat staat dan op het kaartje vermeld.
gr, Corleone

Lol (ot)

Ik las een o-vroute, ovroete dus of zoiets, en dacht al, wat is dat nou weer voor iets Frans?!

Hilde

Hilde

26-02-2009 om 16:42

Ook via nmbs

Ook op de site van de NMBS (http://www.b-rail.be/main/N/) kan je je weg zoeken (werkt beter en sneller dan de site van De Lijn, vind ik).

Klopt dat je met De Lijn gratis naar voorstellingen kan van de opera e.d., maar let op: soms rijden er na een bepaald uur geen bussen of trams meer!!

Hilde

Hilde

26-02-2009 om 16:48

Welke voorstelling?

ga je naartoe?
Dan kan ik misschien wat gerichter zoeken.

Hilde

Hilde

Hilde

26-02-2009 om 16:51

Laat maar,

ik weet het al: Afrika! Afrika!
Ja?

MRI

MRI

27-02-2009 om 16:25 Topicstarter

Bedankt, en hilde

Iedereen bedankt weer (hoewel 9292 handiger vind). En Hilde: je hebt helemaal gelijk. Ben je er al eens geweest? Locatie danwel voorstelling?

groet, MR

Hilde

Hilde

02-03-2009 om 12:05

Mariarosa

Neen, ik ben er nog niet geweest, noch naar de voorstelling, noch naar de locatie.
Ik vond het erg vreemd dat op de site van het evenement niet duidelijk stond aangegeven hoe je er kon raken, of waar je vb je auto kwijt kon. Alsof iedereen dat zomaar weet. Maar ja, da's waar ook, Antwerpen is het centrum van de wereld (oei, hopelijk krijg ik nu niet heel Antwerpen over me heen...)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.