Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marja

Marja

26-05-2009 om 23:39

Hoe via limewire nummers opslaan op mp3?

Hallo allemaal,
Ik heb het nu voor elkaar dat ik lid ben van Limewire basic, dus de gratis versie.Nu allemaal nummers gedownload voor de kids maar... hoe krijg ik ze op de Mp3? Ik ben al tijden bezig maar kom er niet uit..
Wie wel? Graag stap voor stapuitgelegd voor dit
" blondje"!

groet

Marja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

27-05-2009 om 12:28

Wat is het probleem?

In Limewire moet je even kijken waar je bestanden opgeslagen worden. Dat kun je zien onder Tools/Options/Downloads/
In de windows-verkenner zou je gewoon die bestanden vanuit die folder naar je mp3-speler moeten kunnen kopieren. Wat gaat er mis dan?

Welke mp3

Is dit zo'n usb stick model of een ander type.
Wij hebben (mamma en 3 kids) een sony. Daar hebben we het programma sonic stage voor. Dat kun je ook gratis downloaden en dan via de aansluiting in je comp. je mp3 laden. Kun je liedje voor liedje overzetten.
De liedjes kun je zien onder mijn documenten, dan lime wire aanklikken en dan saved kiezen. Dat zien al je liedjes. ALs je een usb mp3 hebt kun je ook vanuit dit programmatje je bestanden overzetten. rechtermuisknop, kopieren naar G wisselbare ...
Gr. Rymcke

Maar ps

ik merk steeds meer dat er bestanden zijn die je gewoon via de comp kunt afspelen, ook prima op cd kunt zetten maar helaas niet naar de mp3 want dan werkt het niet samen met de mp3 of hij is gecodeerd.
Is erg jammer.
Gr. RYmcke

Massi Nissa

Massi Nissa

27-05-2009 om 16:53

Vraagje over klassieke cd's overzetten

Geinspireerd door de vraag van Marja hierboven. Ik heb een mp3 op mijn telefoon en zet er dus regelmatig hele CD's op. Nu heb ik vrij veel klassieke CD's van Deutsche Grammaphon, Decca en andere grote uitgevers, en die kan ik nooit overzetten naar mijn telefoon. Ik begrijp dat er een soort bescherming op zit waardoor ik ze niet kan kopieren naar mijn telefoon, maar ik baal daar wel van. Die CD's zijn ontzettend duur en dat beluisteren via mijn telefoon is toch gewoon eigen gebruik? Ik zet de bestanden niet op internet, ik wil ze alleen afluisteren via mijn telefoon. Weet iemand of en hoe ik onder die kopieerbescherming uit kan komen?
Groetjes
Massi

Massi Nissa

Massi Nissa

27-05-2009 om 17:26

Excuus marja

Dit had een nieuw topic moeten zijn, ik heb niet goed gekeken.
Groetjes
Massi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.