Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lou

Lou

02-08-2009 om 13:47

Hoe verf je een zitzak?

Mijn dochter wil haar zitzak verven. Dat kan niet, zei ik. Maar misschien kan het ook eigenlijk wel? Het is een rode Fatboy Junior. Hij hoeft niet per se een heel andere kleur te krijgen, hier en daar een bloem erop zou ook al leuk zijn. Iemand een briljant idee met wat voor soort verf dat zou kunnen?

Dank en groet,

Lou

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lou

Lou

02-08-2009 om 19:39

Pelle

Textielstiften doen het uitstekend op katoen, maar ook op nylon en polystyreen? Iets verfachtigs zou leuker zijn, ook om mooi in te kleuren. Maar goed, misschien kan dat gewoon niet.

dank en groet,

Lou

Lou

misschien weet de fabrikant van Fatboy iets of hebben ze artikelen om de Fatboy mee te pimpen. Mailtje naar de fabrikant?

groetjes van Purk

p.s. ik zou toch eens een badje met uienschillen of zo proberen zoals ik al eerder adviseerde

Lou

Lou

02-08-2009 om 21:39

Goed idee

Dank Purk, dat had ik natuurlijk ook meteen kunnen doen maar ik was nog werkelijk niet op het idee gekomen! Ik heb zojuist een mail gestuurd, ben benieuwd naar het antwoord. Op de site van Fatboy zelf staan overigens geen pimpspulletjes. (Wel een "Island", dat me eigenlijk veel lekker lijkt zitten dan die Junior. Had ik die maar gekocht.)

groet,

Lou

En die uienschillen: zeker eerst op een klein stukje uitproberen? Woeha, nee toch maar niet. Het moet een vrólijke zitzak worden, geen brúine...

Lou

Lou

03-08-2009 om 21:47

... maar geen oplossing

"Helaas is het niet mogelijk om de fatboy te beschilderen. Er zit een waterafstotende coating over de fatboy." Aldus een salesmevrouw van de firma Fatboy. Jammer!

groet,

Lou

Tja

dan zit er niks anders op dan om de Island te kopen in het turkoois natuurlijk, dat wilde ze toch?

groetjes van Purk

Jessica O

Jessica O

04-08-2009 om 07:56

Ikea

Bij ikea verkopen ze een setje met gehaakte bloemen. Die zou je er misschien op kunnen naaien.

Of anders een leuk stofje kopen, hoes maken die om de fatboy past en voila, een helemaal nieuwe look.

Jessica

Lou

Lou

04-08-2009 om 19:04

Dank

Dank voor de tips allebei. Een Island erbij kopen kan natuurlijk altijd, hoewel, juist niet eigenlijk. Waar moet je dan nog je voeten neerzetten in haar kamer Ze zijn trouwens ook niet bepaald goedkoop, staat me bij (de prijs heb ik geloof ik al verdrongen).

Een stofje of een gehaakt dingetje eromheen maken kan ook, ik zal het eens opgooien. Maar ik geef het weinig kans bij mijn dochter, ze wilde gewoon zelf iets moois verven op haar zitzak en dat kan kennelijk gewoon niet. Weten we dat ook weer.

Groet,

Lou

Rafelkap

Rafelkap

05-08-2009 om 08:24

Klitteband

en applicaties met klitteband? Kan ze af en toe wat anders?

Lou

Lou

05-08-2009 om 12:21

Rafelkap

Dát klinkt leuk. Maar wat zijn dat precies en waar koop je ze? Ik ben niet zo thuis in dit soort dingen.

groet,

Lou

Rafelkap

Rafelkap

05-08-2009 om 13:49

Lou

Ik zat gewoon mee te bedenken en bedacht dat als je stukjes klitteband (bij fourniturenzaak te koop) vastlijmt aan de applicaties (bijv. de gehaakte bloemen, hier eerder genoemd) en een strookje klitteband op de zitzak plakt, je eenvoudig van applicatie kan veranderen. Misschien een oplossing?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.