Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Roos Vicee

Roos Vicee

07-09-2009 om 16:35

Hoe veilig staat een fiets bij het station amersfoort?

Als leek op gebied van OV en alles wat daarmee te maken heeft, vraag ik me af hoe veilig een fiets bij het centraal station van Amersfoort staat.
Wie heeft daar ervaring mee? En zijn er misschien tips?
Dochter pakt elke dag de trein naar A'foort en van daar gaat ze op de fiets naar haar school. Nu heeft ze daar een oude opoefiets op de kop getikt die ze elke nacht en weekend bij het station wil neerzetten. Maar aangezien dat soort fietsen momenteel nogal geliefd zijn vraag ik me af of ze daar wel lang plezier van zal hebben. Wel heeft ze een extra hangslot erbij gekocht. Maar zou dat helpen? Hoe is dat in Amersfoort?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

07-09-2009 om 20:43

Gratis bewaakte stalling

http://www.amersfoort.nl/smartsite.shtml?id=195420

in 2009 gratis bewaakte stalling. Bewaakt is altijd net iets prettiger als onbewaakt. Je kunt er vaak ook nog even je band plakken indien nodig.

Roos Vicee

Roos Vicee

10-09-2009 om 16:20

Hoi amk

Ik was even vergeten dat ik deze vraag hier had gesteld vandaar dat ik je antwoord nu pas lees. Hadden we dat maar eerder geweten want ze kwam vanochtend op het station en weg fiets. In geen velden of wegen te bekennen. Balen!
Maar bedankt voor je tip! Ze moet een fiets hebben dus als haar fiets niet alsnog bovenwater komt, zal ze er binnenkort wel weer eentje proberen op te scharrelen, maar die gaat dan wel naar de bewaakte stalling

amk

amk

10-09-2009 om 20:27

Balen zeg

da's nou echt balen. Ik heb nu 2x de verbazing van een gestolen fiets mogen meemaken. De eerste stond met 5! sloten vast, waarvan 3 motor-sloten, aan een lantarenpaal. Dat was echt balen. De 2e keer was wat dom van mijn kant. Misschien had ik 'm beter op slot kunnen zetten achteraf gezien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.