Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

04-10-2010 om 10:14

Hoe raamstickerverf te verwijderen?

Dit onverwachte nazomerweer inspireert tot grootse daden. Iemand enig hoe ik de halfvergane resten van raamstickerverf wegkrijg van de slaapkamerramen van mijn jongste zoon? Het is ook zo onbevredigend om de ramen spiegelend te lappen en dan toch nog tegen korstachtige restanten van een onbestemde kleur aan te moeten kijken die ooit decoratief bedoeld waren.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

04-10-2010 om 10:17

Keramiekkrabber?

Het is lang geleden dat wij dat spul op het raam gehad hebben, maar ik meen me te herinneren dat ik dat toen met zo'n krabber weggekrabd heb waar je ook je keramieken kookplaat mee schoonmaakt. Maar ja, die heb jij natuurlijk niet. Gewoon het scheermesje van Mr Cobi (Ken?) dan maar....?

Margje

Heb je de hele standaardriedel van

aceton, spititus, terpentijn al geprobeerd? Da's mijn top 3 voor dit soort akkefietjes.

Sop ze! (dit mooie weer inspireert mij vooral tot stukken hardlopen gevolgd door koffie in het ochtendzonnetje...hmmm. Niet naar de ramen kijken...

Ingrid

Oh ja,

en wasbenzine. Of is dat hetzelfde als een van de andere 3?

Ingrid

Stickeroplossing

gebruik ik al jaren werkt perfect
suc6 krulleke

HG stickerverwijderaar,stinkt enorm,werkt perfect.

Margriet*

Margriet*

04-10-2010 om 19:44

Ha cobi

Wij hebben ook zo'n zwartepieten teken naast de voordeur, zit onder een afdak. Maar het was toch om iets te weren juist. Wij hebben er een kruis doorstaan.
Al het sticker plak spul op ramen verwijder ik met terpentine of wasbenzine.

soepstengel

soepstengel

04-10-2010 om 20:49

Als het zo'n dikke sticker is

die heb ik eerst losgefohnt en de resten met stickerverwijderaar gedaan.

Niny

Niny

05-10-2010 om 09:45

Schoonmaakazijn

Hoi Cobi,

De plakbandresten die de kamer van mijn zoon ontsieren(hij jast er standaard 2 rollen per week doorheen) verwijder ik met schoonmaakazijn en harde hand.
Succes!
Niny

Ulla

Ulla

05-10-2010 om 13:01

Lampolie

Werkt perfect.

Tirza G.

Tirza G.

08-10-2010 om 17:09

Schrobben

Op die Piet-restanten moet je schrobben. Handborstel+sopje. Muren van baksteen zijn namelijk poreus, vandaar dat het stoepkrijt daar blijft zitten waar het van trottoir(ook wel: stoep)tegels gewoon afregent. Die benne niet poreus namelijk.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.