Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe opgeruimd moet je huis zijn als het te koop staat

Ons huis staat net te koop en we hebben flink wat extra meubels, dingen opgeslagen zodat het niet propvol is. Verder alles schoon en opgeruimd, er slingert dus niets rond.

Man vind het erg kaal, ik vind het eigenlijk wel lekker. Man dreigt om een duplo treinbaan neer te zetten zodat mensen zien dat er geleefd wordt

Hoe zouden jullie je huis achterlaten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
guera

guera

16-08-2010 om 13:59

Leeg wel beter

veel mensen schijnen het moeilijk te vinden door de spullen van anderen heen te kijken. Hoe minder er staat, hoe meer mensen in hun hoofd hun eigen spullen kunnen plaatsen. Toen ons huis te koop stond hadden we voor de fotografie alles wel heel erg opgeruimd en leeg. Maar voor de bezichtigingen gewoon opgeruimd en stonden de flessen olijfolie wel op het aanrecht (en bij de foto niet). En mijn flesjes badschuim enzo stonden er ook en op de foto niet Zoiets dus....

Prima toch

kijk een leeg huis verkoopt doorgaans slechter maar een opgeruimd huis zonder te veel persoonlijke troep lijkt mij prima.

Wij hebben toenderijd heel veel weggegooid, de zolder was weer zichtbaar zeg maar. Geverfd, schoongemaakt, opgeruimd, slaapkamers netjes, kasten netjes, kinderspul in bakken. Paar jassen en schoenen in de auto gegooid. Het was veel leefbaarder in ons huis toen het te koop stond

het is voor een koper fijn om te zien dat er een flink bed in een slaapkamer past, mensen hebben hun eigen spullen in gedachte als ze een huis binnen gaan. Dus neutraal maken.

Sterre42

Sterre42

16-08-2010 om 16:27

Je doet het goed

Hoe meer 'rommel' er in de weg staat, hoe minder kijk mensen op ruimte kunnen hebben. Dus alle prullaria, rondslingerend speelgoed, overvolle kapstok, dat soort zaken: weg ermee.

Mensen komen niet kijken of er geleefd wordt, ze komen kijken of zij erin willen leven. En dat beeld van een ander is altijd anders dan die van de verkopende partij

Dus hoe opgeruimder, hoe beter men in staat is een voorstelling te maken.

Ik zie weleens op tv dat mensen een rommelhuis binnengaan, ook druk van allerlei kleuren verf enzo. Dat geeft een onverzorgde indruk en sommige mensen kunnen nu eenmaal niet goed door iets heen kijken. Hoe schoner en opgeruimder hoe beter.

Succes met je verkoop!

Poppy

Poppy

16-08-2010 om 20:00 Topicstarter

Haha

Gelukkig, ik zal de duplo verstoppen

Vandaag al iemand die het fantastisch vond en de 2e bezichtiging heeft geboekt. Spannend.

Ik vind het huis trouwens nu ook zoveel mooier/ruimer/fijner om te wonen. We hadden gewoon teveel spullen voor dit huis.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.