Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

rosalie3

rosalie3

17-11-2010 om 21:25

Hoe maak ik mijn stoffen eettafelstoelen schoon?

Ik heb eettafelstoelen van stof maar buiten deze eens stofzuigen heb ik ze eigenlijk nog nooit schoongemaakt terwijl dat periodiek toch wel eens zou moeten. Ik weet echter niet hoe en waarmee. Hoe doen jullie dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bekledingsspray

Bij de drogist is spray te koop om bekleding te reinigen. Een soort schuim, dat je opspuit, even laat inwerken, en dan weer afneemt met een handdoek. Staat bij Kruidvat gewoon bij de schoonmaakmiddelen.
Het heeft wel enig effect, al is het nou ook weer niet heel spectaculair. Ik heb het zelf nooit geprobeerd op eetkamerstoelen, ik ben een knoeier en kies zulke stoelen dus uit op de mogelijkheid tot afnemen met een nat lapje

Groeten,

Temet

Chippie

Chippie

18-11-2010 om 00:25

Ik heb...

Ik heb een soort multivezelhandschoen. Die maak ik vochtig (alleen met water). Autostoelen, eetkamerstoelen, bank... alles wordt er schoon mee! (Bank en eetkamerstoelen zijn wel behandeld) De handschoe is van Jemako.

dc

dc

18-11-2010 om 08:04

Ikea

Wij hebben stoffen stoelen van Ikea, en ik kan de hoes eraf halen en gewoon in de wasmachine doen.

In de zomer

ik maak onze eetkamerstoelen (ook stof wel van dat anti-vies-stof-spul) om het jaar hoogzomer eens schoon.
Gewoon met sopje en afwaskwast of borstel. En dan sopperde sop maak ik ze schoon. Dan in de volle zon rond 12.00 uur zijn ze zo droog (soms moet je met de zon mee draaien) kringen krijg je dan niet omdat ze snel drogen.
Tussendoor een vlekje doe ik met vanish.
groeten albana

rosalie3

rosalie3

18-11-2010 om 20:35

Dank!

Dank voor jullie reakties en tips; ik ga ermee aan de slag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.