Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe maak ik een knapzakje van een servet en een potlood?

Jemig, niet eens surprisestress hier (dat blijft me hoop ik nog een paar jaar bespaard), het gaat om een peutertraktatie. Ik wil een mandarijn of minikrentenbolletje in een servet, en er dan met een kleurpotlood een knapzakje van maken. Leek me simnpel, tot ik het probeerde uit te voeren. Hoe krijg ik dat vast?? ('t mag wel duidelijk zijn dat ik _echt_ een knutselonbenul ben - over een paar jaar reken ik op jullie steun....)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hahaha

als beroerde knutselaar kies ik in dit soort gevallen altijd voor de snelle oplossing. Ik zou zeggen...Nietapparaat! Plakband!

Ingrid (of prik de krentenbol gewoon OP het potlood, en verkoop het als paddestoelen. De stippen zitten er al op. en het is nog steeds herfst!!! Pluk een stuk mos uit het bos, leg dat op een dienblad & zet ze alle 30 rechtop in het mos....ooooohhh!!! wat leuk! En wat snel klaar!!!!!

Touwtje

Ik heb het wel eens gemaakt en toen potlood en knapzakje aan elkaar vastgemaakt met een cadeaulintje. Werkte prima.
Groet, n@nny

Ellen Wouters

Ellen Wouters

01-12-2009 om 13:28

Elastiekje?

Elastiekje om het servetje dicht te binden. Dan een potlood met één kant door het elastiekje steken.

Anneque

Anneque

01-12-2009 om 14:46 Topicstarter

Dank, ik denk dat het een combinatie van al jullie tips wordt, mezelf kennende.....

Al 2x gedaan

... zo'n traktatie. Het simpelst: servetje openvouwen, de buit erin, 4 punten bij elkaar pakken, elastiekje eromheen draaien, en dan het potlood door het stiekje steken en het stiekje ook nog een keer extra om het potlood draaien.
Omdat het stiekje niet glad is, blijft het ook prima zitten. Kadolint is ook mooi maar glijdt weg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.