Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen r

Ellen r

21-08-2009 om 20:36

Hoe lcd-scherm streeploos schoon te krijgen

Hallo,

Graag zou ik tips ontvangen hoe ik mijn LCD-televisiescherm streeploos schoon kan krijgen. Ik heb werkelijk al alles geprobeerd: een (licht-)vochtig doekje,
droog droekje, speciale doekjes voor LCD-schermen.. werkelijk niets helpt, ik houd van die lelijke strepen. Het lijkt zelfs wel of de televisie beschadigd is..

Wie heeft voor mij de ultieme tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

21-08-2009 om 20:42

Heb je het

al eens met een sopje gedaan? Want gewone schoonmaakmiddelen kunnen beschadigingen geven inderdaad....ik doe het alleen met speciale schoonmaakmiddelen voor lcd schermen....

Kaaskopje

Kaaskopje

22-08-2009 om 11:06

Ook benieuwd

maar hoe heet dat spul dan Nasha?
Ik heb bij Mediamarkt ooit van die schoonmaakdoekjes gezien en op het werk gebruiken we dat ook. Een witte plastic bus/koker waar je ze uit kunt trekken. Het was niet goedkoop, 8 euro meen ik. Of ik moet helemaal verkeerd gekeken hebben?

Wij

hebben het van philips, is voor het schoonmaken van lcd schermen, gekocht bij de harendse smid,meen dat het iets van 5 euro koste, zit ook een speciaal doekje bij en werkt heel goed, laatst bij de action ook gezien.
krulleke

Brenda129

Brenda129

22-08-2009 om 12:09

Spuitflesje

Wij hebben nu een spuitflesje speciaal voor het reinigen van lcd schermen van het merk Fellowes, maar er zullen vast andere merken zijn die ook zo werken. Deze werkt erg goed. Gekocht in een computerzaak. Hiervoor hadden we een soort van schuim en die werkte ook goed maar die kunnen we nergens meer vinden. Doekjes hebben we ook geprobeerd maar daar was ik niet over te spreken. Doekjes droogde redelijk snel in en strepen bleef ik houden. Gewoon schoonmaakmiddel heb ik nooit durven gebruiken ivm beschadeging van mijn scherm.
Groetjes, Brenda

Computerzaak

Bij elke computerzaak (en waarschijnlijk ook wel bij winkels waar ze tv's verkopen) hebben ze flesjes schoonmaakmiddel en kokers met doekjes. Ik gebruik zelf altijd een zachte microvezeldoek met een beetje water. Af en toe een beetje glassex op een vochtige doek, dat werkt ook goed.

Nasha 1st

Nasha 1st

22-08-2009 om 15:45

Merk hier is

Vivanco, Cleaning Fluid. Speciaal voor TFT/LCD/Plasma staat er op. Zit in een blauw zakje, met speciale doek erbij en een kwastje voor stof wegpoetsen. Zou zo niet weten waar we het gekocht hebben....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.