Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

amk

amk

17-05-2010 om 23:19

Hoe lang duurt deze film

Ik wil graag naar Under the Sea in het Omniversum, maar ivm de planning van de rest van de dag ben ik erg benieuwd hoelang hij duurt.
Op de site van het Omniversum kan ik het niet vinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Omniversum

Volgens mij heeft het Omniversum maar één zaal waar ieder heel uur een nieuwe film begint. Een film duurt dus nog geen uur.

Bibi72

Bibi72

18-05-2010 om 13:01

Klopt

Wij zijn in februari geweest, en de film duurt idd net iets minder als een uur.

Bianca1969

Bianca1969

18-05-2010 om 15:44

Volgens mijn collega

is de film erg saai en duurt een uurtje. ze zit er net over te vertellen en vond de combinatie film en muziek vreselijk.
maarja, ik vertel alleen maar wat zij mij vertelde.
als je wel gaat: veel plezier!

amk

amk

18-05-2010 om 16:21

Ach

het gaat er ons vooral om het duikgevoel zonder nat te worden. Muziek en tekst zijn aan ons niet besteed waarschijnlijk.

Bibi72

Bibi72

18-05-2010 om 19:17

Oeps

Ik vergis me, wij zijn naar sea monsters geweest, en niet naar under the sea! Maar qua lengte film maakt dat niks uit.

Iets minder dan een uur

wij zijn geweest. Elk uur begint er een nieuwe film. Het was mooi, maar mijn kinderen (9 en 6) vonden het teveel en konden zich niet dat uur lang concentreren. Het komt zo werkelijk dichtbij en er is zoveel te zien dat het voor hen te lang duurde.

groetjes van Purk

Nikki

Nikki

19-05-2010 om 22:55

Prachtig

Wij zijn in de meivakantie geweest, samen met dochters van 8. We vonden de film allemaal prachtig. Daarna nog een film gezien, sea monsters, maar die vonden we wat minder mooi.
De film duurt inderdaad iets minder dan een uur, maar je zit wel een uur in de zaal.

Alvast veel plezier gewenst.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.