Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe laat weg, vanuit zwolle naar bunnik op donderdagochtend met de auto

volgende week donderdagochtend willen wij tussen half acht en kwart voor acht in Bunnik zijn. We vertrekken uit Zwolle en gaan met de auto.
Hoe laat moeten we weg, rekeninghoudend met files?
Discussie auto of trein hoeft niet. We reizen met de auto.

Zelf denken we dat we echt om half zeven in de auto moeten zitten. Graag bevestiging of anders tips voor een ander tijdstip.
Alvast bedankt.

groetjes van Purk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

09-03-2011 om 21:19

Anwb

geeft reistijden met de te verwachten vertraging.

Monet

Monet

09-03-2011 om 21:48

Purk, uit ervaring.....

weet ik dat half 7 nogal krap is. Ik heb een paar maanden van zwolle naar driebergen gereisd, vertrok om half 7, en kwam daar aan tussen 8.15 en 9.00 uur.
In jullie geval zou ik dus om 6 uur vertrekken (ja, ik weet het........dat is erg vroeg!)

Puck

Puck

09-03-2011 om 21:55

Je gaat voor de hoofdprijs

Tjonge Purk, jullie houden van filerijden? Het stuk wat jij wilt staat 's morgens stampvol bij Nijkerk, Leusden en Hoevelaken. Met een beetje pech ook tussen 't Harde en Wezep volgens mij. Ik denk dat je heel optimistisch bent als je dat in 5 kwartier gaat redden. Ik zou echt op 1,5 uur rekenen, minimaal.

purk

purk

09-03-2011 om 22:08 Topicstarter

Echt een ongelukkig tijstip

ik weet het....het is gewoon echt een rottijd dat we daar moeten zijn. De optie de avond ervoor vertrekken ligt nu er overweging. Het is toch eigenlijk belachelijk dat alleen door die stomme files, een afstand waar je op een rustig tijdstip een uur over doet, op zo'n ochtend bijna een wereldreis wordt.

groetjes van Purk

Puck

Puck

10-03-2011 om 09:42

Purk

En de afspraak verzetten?
Ik heb voor mijn werk een tijd naar Nijmegen (bij het Radboudtziekenhuis) moeten reizen. Als ik 's morgens tussen 6 en 6:30 vertrok was ik tussen 9 en 9:30 op mijn werk. Als ik om 9 uur vertrok dan was ik er uiterlijk 10:15. Tel uit je winst...

purk

purk

10-03-2011 om 15:23 Topicstarter

Verzetten...

nou, dat kan dus niet. Wij brengen namelijk onze kinderen naar Bunnik en gaan daarna richting Schiphol voor een lang weekend Florence

groetjes van Purk

Puck

Puck

10-03-2011 om 16:25

Avond ervoor

Ok, ik begrijp dat je de kinderen in Bunnik uit logeren stuurt. In dat geval zou ik ze woensdagmiddag/avond daar al heen brengen en dan donderdag vanuit Zwolle lekker naar Schiphol.
Veel plezier alvast.
Bij de weg: hebben de kinderen 2 dagen vrij dan?

purk

purk

11-03-2011 om 10:30 Topicstarter

Oplossing

we gaan woensdagavond met z'n allen logeren bij mijn moeder en donderdagochtend gaan we met de trein naar Schiphol.

Bedankt voor het meedenken!

groetjes van Purk

Puck

Puck

14-03-2011 om 19:01

Purk

Heel veel plezier, geniet ervan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.